تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۴۸۳۴۳۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: اگر بخواهیم رمز توفیقات شهید سلیمانی را در یک کلمه خلاصه کنیم؛ گل واژه‌ای جز اخلاص و کار برای خدا نیست.
۱
plusresetminus
«اخلاص» و «کار برای خدا» رمز توفیقات شهید سلیمانی است
حجت‌الاسلام محمدمهدی شریف‌تبار در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ با گرامیداشت یادو خاطره تمام شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: زندگی شهید سردار سلیمانی باید برای نسل جوان بازگو و الگوسازی شود.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم‌ نماد انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: امروز شکوه و اقتدار ایران اسلامی، مرهون مجاهدت چنین دلیرمردانی است که در مکتب انسان‌ساز ولایت، درس ایثار آموختند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: دشمن امروز تمام توان خود را به کار برده تا مانع از وحدت و همگرایی امت اسلامی شده و اجازه ندهد تا جریان تحول‌آفرین و تمدن‌ساز در کشور شکل بگیرد.

وی تبیین مکتب حاج قاسم را از تأکیدات مقام معظم رهبری بیان کرد: امروز نیازمند توجه به این مکتب هستیم.

حجت‌الاسلام شریف‌تبار سردار سلیمانی حماسه و ایثار فراوانی از خود به خرج دادند که نیاز است این حماسه‌آفرینی‌ها برای نسل جوان و نوجوان تبیین شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اعلام اینکه حرکت دشمن در مسیر مأیوس کردن ملت ایران است، ادامه داد: حس مسئولیت در مقابل مردم و مسئولان نظام و نحوه رفتار و برخورد حاج قاسم می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای نسل جوان باشد.

این مسئول نکته بارز وصیت‌نامه حاج قاسم را انقلاب، جمهوری اسلامی، ولایت فقیه و نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: در عین حال خدمت به مردم، اخلاص و مقاومت در وصیت نامه سردار شهید سلیمانی برجسته و پررنگ است.

حجت‌الاسلام شریف‌تبار با اعلام اینکه ️سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اسطوره غیرت و شجاعت و در بیانی جامع قهرمان ملی ماست، اظهار کرد: دشمن، از شهید سلیمانی بیشتر از سردار قاسم سلیمانی هراس دارد.

وی با اعلام اینکه به برکت خون شهدا جمهوری اسلامی در اوج اقتدار و قدرت قرار دارد، بین کرد: اگر بخواهیم رمز توفیقات شهید سلیمانی را در یک کلمه خلاصه کنیم؛ گل واژه‌ای جز اخلاص و کار برای خدا نیست.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷