کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

«اخلاص» و «کار برای خدا» رمز توفیقات شهید سلیمانی است

17 دی 1402 ساعت 11:38

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: اگر بخواهیم رمز توفیقات شهید سلیمانی را در یک کلمه خلاصه کنیم؛ گل واژه‌ای جز اخلاص و کار برای خدا نیست.


حجت‌الاسلام محمدمهدی شریف‌تبار در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ با گرامیداشت یادو خاطره تمام شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: زندگی شهید سردار سلیمانی باید برای نسل جوان بازگو و الگوسازی شود.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم‌ نماد انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: امروز شکوه و اقتدار ایران اسلامی، مرهون مجاهدت چنین دلیرمردانی است که در مکتب انسان‌ساز ولایت، درس ایثار آموختند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: دشمن امروز تمام توان خود را به کار برده تا مانع از وحدت و همگرایی امت اسلامی شده و اجازه ندهد تا جریان تحول‌آفرین و تمدن‌ساز در کشور شکل بگیرد.

وی تبیین مکتب حاج قاسم را از تأکیدات مقام معظم رهبری بیان کرد: امروز نیازمند توجه به این مکتب هستیم.

حجت‌الاسلام شریف‌تبار سردار سلیمانی حماسه و ایثار فراوانی از خود به خرج دادند که نیاز است این حماسه‌آفرینی‌ها برای نسل جوان و نوجوان تبیین شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اعلام اینکه حرکت دشمن در مسیر مأیوس کردن ملت ایران است، ادامه داد: حس مسئولیت در مقابل مردم و مسئولان نظام و نحوه رفتار و برخورد حاج قاسم می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای نسل جوان باشد.

این مسئول نکته بارز وصیت‌نامه حاج قاسم را انقلاب، جمهوری اسلامی، ولایت فقیه و نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: در عین حال خدمت به مردم، اخلاص و مقاومت در وصیت نامه سردار شهید سلیمانی برجسته و پررنگ است.

حجت‌الاسلام شریف‌تبار با اعلام اینکه ️سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اسطوره غیرت و شجاعت و در بیانی جامع قهرمان ملی ماست، اظهار کرد: دشمن، از شهید سلیمانی بیشتر از سردار قاسم سلیمانی هراس دارد.

وی با اعلام اینکه به برکت خون شهدا جمهوری اسلامی در اوج اقتدار و قدرت قرار دارد، بین کرد: اگر بخواهیم رمز توفیقات شهید سلیمانی را در یک کلمه خلاصه کنیم؛ گل واژه‌ای جز اخلاص و کار برای خدا نیست.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 483435

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/interview/483435/اخلاص-کار-خدا-رمز-توفیقات-شهید-سلیمانی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com