مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران عنوان کرد:

استقرار ۱۰ تانکر برای تامین آب شرب ۳ شهر مازندران

تاریخ انتشارجمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱
کد مطلب : ۴۸۲۸۱۰
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران از استقرار ۱۰ تانکر برای تامین آب شرب سه شهر استان پس از سیل روز گذشته خبر داد.
۰
plusresetminus
استقرار ۱۰ تانکر برای تامین آب شرب ۳ شهر مازندران
بهزاد برارزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ در شهرستان نور، درخصوص قطعی آب از روز گذشته در شهرستان نور اظهار کرد: سیل غروب روز گذشته سبب شکستگی خط اصلی انتقال آب در زیر پل ایزخورده شد و به ۵۰ متر از لوله خط انتقال ۵۰۰ آسیب وارد شد.
 
وی با اشاره به حضور همکاران شهرستان، معاون فرماندار، فرماندار و همکاران مناطق دیگر از شب گذشته در این منطقه افزود: همکاران مسیر آب رودخانه را تغییر دادند و با شرایطی که امکان‌پذیر بود تاسیسات و لوله‌ها به منطقه انتقال پیدا کرد.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران افزود: با همکاران و پیمانکارانی که در منطقه مستقر هستند تلاش می‌کنیم تا در کوتاه‌ترین زمان شاهد اتصال خط انتقال مخزن کردآباد به سلیاکتی باشیم.
 
این مسئول تأکیدکرد: در شب گذشته ۱۰ تانکر در شهرستان مستقر کردیم و در شهرهای نور، رویان ایزدشهر تقسیم شد و همکاران در حال خدمت‌رسانی و تقسیم آب بین مردم در این مناطق هستند.
 
برارزاده با عذرخواهی از مردم شهرستان نور خاطرنشان‌کرد: انتظار داریم تا پایان ساعت ۲۴ امشب اتصال لوله‌های آب انجام شود و برای پایداری در آبرسانی کامل به مردم تا روز شنبه این دغدغه ادامه دارد و مطمئن هستیم مردم برای رفع این مشکل با صبوری با ما همکاری خواهند کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳