رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای مازندران:

دانشجوی مطالبه‌گر دغدغه عدالت دارد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
کد مطلب : ۴۸۲۵۹۲
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای مازندران گفت: مطالبه‌گری در زمینه عدالت و حق‌طلبی دغدغه جدی دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی است.
۰
plusresetminus
دانشجوی مطالبه‌گر دغدغه عدالت دارد
حسن سلمانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ؛ اظهار کرد: ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ یادآور ایستادگی، بیداری و هوشیاری دانشجویان آگاه و فرهیخته‌ای بود که به اقدامات مداخله‌جویانه آمریکا پاسخ دادند و از استقلال کشور دفاع کردند.

وی با اشاره به اینکه ۱۶ آذر را می‌توان نماد مطالبه‌گری و آرمان‌گرایی جوانان دانست که نسبت به رشد اجتماعی و سرنوشت جامعه خود احساس مسئولیت می‏‌کنند، افزود: این روز را می‌توان روز تعالی و تکامل برای جوانان دانشگاهی نامگذاری کرد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای مازندران ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران بی‌تردید ثمره خون شهیدان و مجاهدت آحاد مختلف ملت و به ویژه دانشگاهیانی است که آگاهانه در مسیر روشنگری و مبارزات با هدایت حضرت امام خمینی (ره) قرار گرفتند و توطئه بدخواهان و مستکبران را برهم زدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: شانزدهم آذر هر سال مزین به نام دانشجوست و دانشجو، جوان آرمانگرایی است که در کنار جستجوی علم و حقیقت، دغدغه عدالت نیز دارد و نسبت به مشکلات جامعه خویش حساس است.

سلمانی افزود: شور و نشاط علمی و امید به آینده در کنار سختکوشی و پشتکار به دانشجو توان مضاعف می‌دهد که مسیر پر فراز و نشیب دوران دانشجویی را با موفقیت طی کند و به عنوان یک متخصص متعهد جامعه و کشور خویش را بسازد.

وی با اعلام اینکه دانشگاه فنی و حرفه ای، دانشگاهی مهارت محور و کارآفرین است که می‌تواند برای مردم امیدآفرین، برای جوانان اشتغال‌آفرین و برای توسعه منطقه ای برنامه‌محور باشد، گفت: این دانشگاه در گام دوم انقلاب اسلامی با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری، به دانش تخصصی و مهارتی دانشجویان و جوانان تمرکز کرده و تلاش دارد تحصیل را با مهارت‌های جدید و فناوری روز تلفیق کرده و وارد صنعت کند تا از این مسیر، فناوری را به ثروت تبدیل کرده و دانش آموختگان بازار واقعی خود را پیدا کنند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای مازندران با اعلام اینکه روز دانشجو یادآور روحیه استکبارستیزی است، اظهار کرد: دانشجویان باید در کنار تحصیل علم و دانش روحیه استکبار‌ستیزی  خود را تقویت کنند چرا که امروز خوی استکبارگری غرب به‌ویژه امریکا و رژیم کودک‌کش جنایت‌کار در کشتار کودکان، مردان و زنان بی‌گناه غزه به اوج خود رسیده که این جنایت وحشیانه موجب اعتراض مردم در تمام کشورها شده است. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳