تاریخ انتشاريکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴
کد مطلب : ۴۸۲۱۹۸
امام جمعه نوشهر گفت: بسیج یک نیروی مردمی است که با جان و دل در عرصه‌های مختلف خدمت، نقش‌آفرینی می‌کند.
۰
plusresetminus
بسیج با جان و دل در عرصه‌های خدمت نقش‌آفرینی می‌کند
حجت‌الاسلام محمود مشایخ در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ» ضمن گرامیداشت پنج آذر روز تشکیل سالروز بسیج و هفتم آذر روز نیروی دریایی گفت: بسیج به لباس نیست بلکه یک تفکر است و این تفکر اگر در ارتش باشد ارتشی مکتبی، در سپاه باشد انقلابی و در پزشکی باشد نیروی سلامت می‌شود.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی در هر قشری که باشد خود را نشان می‌دهد، افزود: در ارتش ترازش شهید صیاد شیرازی و شهدای هفت آذر، در دانش‌بنیان شهید آشتیانی، در هوا و فضا شهید تهرانی مقدم و در هسته‌ای شهید مصطفی احمدی‌روشن و شهدای دیگر می‌شود.

امام جمعه نوشهر ایمان، اخلاص، ولایت‌مداری و دشمن‌شناسی را شاخصه بسیج عنوان کرد و گفت: وقتی دشمن را خوب بشناسیم می‌توانیم خوب مقابله کنیم و در برابر هر اقدامی خود را مجهز کنیم.

این مسئول در ادامه به ماموریت بزرگ ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی اشاره کرد و افزود: نیروی دریایی روز تشخیص داد که برای مقابله با دشمن اقتدار خود را نشان دهد و ناوگروه خود را به آب‌های آزاد بفرستد که اینکار را کرد که ارزش سیاسی آن کمتر از نظامی نبود.

مشایخ ضمن محکوم نمودن حملات ددمنشانه رزِم صهیونیستی به مردم بی‌دفاع غزه، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی بعد از ۵۰ روز روز نسل‌کشی و کودک‌کشی ناچار به تسلیم شد تا آتش‌بس موقت را بپذیرد.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت احساس پیروزی می کند، افزود: غزه یک دانشگاه بزرگ است که درسهای زیادی مانند صبر، مقاومت، انسانیت، اعتماد به وعده الهی، اتکال به حمایت مردم و شکر برای ما دارد.

امام جمعه نوشهر با اشاره به اینکه امروز غزه تاریخ‌ساز است، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی خبیث در این حملات وحشیانه به اهداف خود که متواری کردن مردم غزه و نابودی حماس بود، نرسید.

مشایخ با بیان اینکه بسیج با جان و مال خود به طور گروهی و فردی برای آرمان‌های اسلام در حال نقش‌آفرینی است و به عنوان بازوی ولی فقیه عمل می‌کند، گفت: امروز بسیج با تمام توان در عرصه‌های مختلف آماده هست تا ماموریت‌های خود را در دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب انجام دهد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳