عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با بلاغ:

غزه و فلسطین، جهان را از شر صهیونیسم نجات می‌دهند

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۰
کد مطلب : ۴۸۰۰۰۱
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: در قبال طوفان الاقصی، غاصبان فلسطین تصویری از خود در خلق فجیع‌ترین صحنه‌های رقت آمیز، به جهانیان ثابت کردند که تنها راه برقراری امنیت در منطقه و جهان، نابودی غاصبان و آزادی قدس عزیز است.
۷
plusresetminus
غزه و فلسطین، جهان را از شر صهیونیسم نجات می‌دهند

به گزارش بلاغ؛ پیروزی قاطع مجاهدان فلسطینی بر غاصبان و اشغالگران بازتاب‌های وسیع جهانی داشته و صف‌بندی دو جریان حق و باطل را آشکارتر در معرض قضاوت جهانیان قرار داده است.
 
 در همین ارتباط به مصاحبه با آیت‌الله سیدرحیم توکل، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری پرداختیم.
 
 ننگین‌ترین پیشینه
 آیت‌الله توکل در پاسخ به علت واکنش رژیم اشغالگر در بمباران‌های کور و قتل‌عام زنان و کودکان اظهار داشت: پاسخ به این پرسش مستلزم شناخت ماهیت ضدانسانی صهیونیست‌هاست. این رژیم نژادپرست برای به‌عهده‌گرفتن و براه انداختن جنگ‌های نیابتی از سوی قدرت‌های شیطانی ایجاد شده و بندناف این فرقه و باند صهیونیستی را با آدم‌کشی و قتل و غارت و ارتکاب به جنایت‌های فوق تصور بریده‌اند. بدین جهت است که این روزها برخلاف آداب جنگ، وقتی در مقابل رزمندگان مجاهد فلسطینی شکست می‌خورد و مستأصل و عاجز می‌شود، دست به ضدانسانی‌ترین عمل که نسل‌کشی و قتل‌عام است، می‌زند به‌گونه‌ای که حتی صدای حامیان خود را درمی‌آورد و ناچار می‌شوند مکارانه جنایات اسرائیل را به‌دروغ به مجاهدان فلسطینی نسبت دهند.
 
 نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری با اشاره به جهان‌بینی توسعه‌طلبانه و متجاوزانه صهیونیست‌ها، افزود: سران این رژیم و همه صهیونیست‌ها معتقدند که همه مردم جهان باید در خدمت و اسارت صهیونیست‌ها باشند؛ چراکه آنها خود را قوم برگزیده و برتر از همه انسان‌ها می‌دانند و برای رسیدن به اهداف شیطانی خود، استفاده از هر روش و وسیله‌ای را مجاز می‌دانند. ازاین‌روی، به‌راحتی آدم می‌کشند و با بمباران مذبوحانه خود می‌خواهند کل فلسطینی‌های ساکن در غزه و هر نقطه جهان را از بین ببرند. صهیونیست‌ها بارها اعلام رسمی کرده‌اند که فلسطینی خوب، یک فلسطینی مرده و یا کشته شده است.
 
 نابودی جهان تعهد پشت قباله صهیونیست‌ها
 رژیم آپارتاید صهیونیستی برای بقای خود و پیشبرد مأموریت‌هایی که از سوی قدرت‌های شیطانی به عهده دارد، حاضر است کل جهان را به کام مرگ بکشاند تا به برنامه‌های ضدانسانی خود جامه عمل بپوشاند.
 
 وی با اشاره به قتل‌عام‌های فجیع صهیونیست‌ها، افزود: با شروع اشغال رسمی فلسطین در بین سال‌های ۱۹۴۸ تا ۱۹۵۰ بیش از ۵۳۰ شهر و روستای فلسطینی تخریب شد. بسیاری از این تخریب‌ها به این دلیل رخ می‌داد که فلسطینی‌های آواره نتوانند به خانه‌های خود بازگردند. در طول ۷۵ سال اخیر غیر از سبعیت اخیر صهیونیست‌ها در غزه، بیش از ۱۰۰ هزار فلسطینی با گلوله مستقیم به شهادت رسیده و یک میلیون نفر نیز دستگیر شدند. طی این ۷۵ سال، روزی را نمی‌توان سراغ آورد که تعداد زیادی از فلسطینی‌ها به شهادت نرسیده باشند و یا خانه‌هایشان با مواد منفجره تخریب نشده باشد و یا تعدادی از جوانان و نوجوانان فلسطینی در یورش‌های ناگهانی صهیونیست‌های مسلح ربوده و شکنجه و دچار سرنوشت نامعلومی نشده باشند. خلاصه در یک‌کلام باید گفت که صهیونیست‌ها نگذاشتند حتی یک روز فلسطینی‌ها دچار مصیبت نشوند. اساساً باید گفت که به‌واقع، ماهیت و موجودیت صهیونیست‌ها با ایجاد ترور و رعب و وحشت، همچنین قتل و کشتارهای دسته‌جمعی سرشته شده است. کشتار حدود ۳۵۰۰ نفر از فلسطینیان در اردوگاه صبرا و شتیلا، بمباران فسفری مدارس غزه، پاره‌کردن شکم زنان باردار فلسطینی در دیر یاسین، کشتار حدود ۴۵۰۰ نفر در انتفاضه دوم، اعدام دسته‌جمعی در خان‌یونس، سوزاندن جنازه زنان و کودکان فلسطینی و لبنانی در قانا و ترور سران مقاومت فلسطین در کشورهای مختلف جهان بخشی از کارنامه اقدامات اسرائیل علیه شهروندان فلسطینی و لبنانی است؛ کارنامه‌ای که بارهاوبارها به‌صورت رسمی از سوی مقامات اسرائیل مورد بیان و تأیید قرار گرفته و حتی مقامات رژیم صهیونیستی به دلیل انجام این اقدامات مورد تقدیر قرار گرفته‌اند.
 
 آمریکا، شریک دزد و رفیق دروغین قافله
 استاد برجسته کرسی تدریس خارج فقه و اصول اضافه کرد: البته نباید فراموش کرد که پشت همه جنایات صهیونیست‌ها، امریکا قرار دارد. امریکا در همهٔ جنایاتی که امروز در فلسطین اتّفاق می‌افتد، شریک جرم است. جو بایدن، رئیس‌جمهور حال حاضر این کشور، آشکارا حمایت خود را از ماشین قتل و جنایت صهیونیستی علیه ملت فلسطین ابراز داشت. ما آمریکا را شریک جرم واقعی در جنگ‌طلبی‌های صهیونیست‌ها می‌دانیم و مسئولیت کامل کشتارها، جنایات، محاصره و تخریب منازل و خانه‌ها و قتل‌عام غیرنظامیان به‌ویژه کودکان، زنان و سالمندان را متوجه این کشور می‌دانیم. امروز واضح‌ترین نمونهٔ دولت تروریست، رژیم غاصب صهیونیست و آمریکا است. صهیونیست‌های غاصب، در برابر چشم مردم دنیا به قتل و جنایت دست می‌زنند؛ مرتکب ترور و آدم‌ربایی و بمباران مناطق مسکونی می‌شوند؛ روستاها را تخریب و مردم را بی‌خانمان می‌کنند و دولت‌ها و سازمان‌های مدعی طرف‌داری حقوق بشر، این همه را با خونسردی تماشا می‌کنند و دم بر نمی‌آورند و لالمونی می‌گیرند.
 
 وی با بیان اینکه برخی مقامات دولت‌های منطقه که از اراده، یا پختگی و دوراندیشی لازم برای شناخت توطئه‌های دشمنان و اصلی‌ترین موضوعات جهان اسلام عاجزند؛ گفت: این دولت‌ها فریب سیاست‌های ضد منافع و مصالح اسلام را خورده‌اند و با گام‌نهادن در مسیر دوستی آشکار و پنهان با رژیم صهیونیستی، این رژیم غاصب را در ادامه ارتکاب جنایات ضدبشری و وحشیانه، گستاخ‌تر کرده‌اند.
 
 پایان شب سیه، سفید است
 نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری با استناد به بمباران‌های کور و به‌شهادت‌رساندن بالغ بر ۲۵۰۰ شهید که بیش از یک‌سوم این شهدا را کودکان تشکیل می‌دهند، افزود: وقت آن فرارسیده تا جامعه بین‌المللی با پایان‌دادن به سکوت طولانی خود، اقداماتی متضمن پایان اشغالگری و تأمین حقوق فلسطینیان به‌عنوان صاحبان واقعی سرزمین‌های اشغالی، بردارند و طولانی‌ترین بحران خاورمیانه و جهان را که منشأ دیگر بحران‌های مستمر بعدی این منطقه نیز هست، به نفع مردمی که در هفت دهه گذشته با طعم تلخ کشتار، اشغال، تجاوز، زندان، آوارگی و نژادپرستی زندگی کرده‌اند، پایان ببخشند.
 
 وی در پایان اظهار داشت: آنچه که قطعی و صددرصدی است، پیروزی جبهه مقاومت به‌ویژه در عراق، لبنان، یمن و فلسطین و...، و شکست و نابودی ظالمین و رژیم منحوس و ضدانسانی اشغالگر قدس، است.
 
 انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷