تاریخ انتشارشنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹
کد مطلب : ۴۷۸۴۸۱
راوی دفاع مقدس گفت: با فرهنگ و مکتب دوران دفاع مقدس به راحتی می‌توان در مقابل تحریم‌های همه دنیا ایستاد.
۰
plusresetminus
مکتب دفاع مقدس الگوی مهم برای جوانان است
سیدشعیب حسینی در گفتگو با خبرنگار بلاغ با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: دفاع هشت سال مقدس البته مظلوم ایران در مقابل دشمنان از دو منظر می‌توان نگریست دیدگاه محدود از دید برخی افراد که دفاع مقدس اگرچه افتخار آفرین است اما جنگی مانند دیگر جنگ‌هاست.
 
 وی با اشاره به دیدگاه دوم افزود: دیدگاهی که در مقابل دفاع مقدس محدود به بعد نظامی نبود بلکه مکتبی است که در همه ابعاد زندگی شرایط کنونی ما نسخه شفابخش دارد و این مکتب در بعد نظامی، کشوری را که در تولید سیم خاردار عاجز بود به قله‌های ساخت موشک شناور پهپاد و ... می‌رساند.
 
این راوی هشت دفاع مقدس با اشاره به نقش مردم در اقتصاد بیان‌کرد: در جنگ جوانان وارد میدان شدند و بار دفاع بر دوش مردم بود و اگر پس از جنگ به ویژه در عرصه اقتصادی مکتب  و فرهنگ دفاع مقدس  به کار گرفته می‌شد، شاهد برخی ناعدالتیها نبودیم.
 
 حسینی خاطرنشان‌کرد: در دوران دفاع مقدس بسیجیان، فرماندهان، مدیران انقلابی، پاسداران، پزشکان، کارگران و ... نامه می‌نوشتند که حقوق دریافتی ما  پیش از مخارج ما است و اضافه دریافتی را به بیت المال برگردانید.
 
وی‌گفت: فرهنگ دفاع مقدس فقط به چند تیر و ترکش و بنر ختم نمی‌شود کسانی شهید سردار عالی از فرماندهان گردان‌های لشکر ۲۵ کربلا که اهل قائمشهر بود روزی به سپاه رفت و گفت حقوقی که از آموزش و پرورش می‌گیرم را لازم ندارم و درآمدم از زمین کشاورزی برایم کفایت می‌کند و حقوق را به بیت المال برگرداند.
 
این راوی دفاع مقدس افزود: با فرهنگ و مکتب دوران دفاع مقدس به راحتی می‌توان در مقابل تحریم‌های همه دنیا ایستاد و جوانانی مانند سرداران و فرماندهان شهید همت، باکری، کاظمی، حاج قاسم و... که از  الگوهای این مکتب هستند در جنگ اقتصادی نیز می‌توانند دست اختلاسگران را قطع و در رشد تولید و کاهش تورم نیز تاثیرگذار باشند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳