تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶
کد مطلب : ۴۷۸۲۱۶
امام جمعه موقت ساری گفت: عزت و افتخار امروز را مدیون خون شهدا و رشادت ایثارگران و رزمندگان در دوران دفاع مقدس هستیم.
۰
plusresetminus
ایران امروز الگوی ایستادگی ملت‌های آزادی‌خواه است
حجت‌الاسلام محمدرضا نصوری در گفتگو با خبرنگار بلاغ، در تبیین بازخوانی تمام جلوه‌های مجاهدانه دوران هشت سال دفاع مقدس به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت اشاره کرد و افزود: رهبری در این دیدار تحلیل جدیدی از دفاع مقدس ارائه، و تعدادی از همان مدعیان حقوق بشری که به صدام تسلیحات نظامی و شیمیایی داده بودند را معرفی کردند.

وی با اشاره به اینکه ایستادگی و مقاومت و توکل مردم به یاری الهی سبب شکسته شدن هیمنه دشمن و استمرار انقلاب اسلامی شد، خاطرنشان کرد: عزت و افتخار امروز را مدیون خون شهدا و رشادت ایثارگران و رزمندگان در دوران دفاع مقدس هستیم.

امام جمعه موقت ساری با اعلام اینکه امروز ایران الگوی ایستادگی ملت‌های آزادی‌خواه است، تصریح کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس درس‌هایی دارند که باید برای جوانان امروز بازگو شود.

این مسئول رمز پیروزی در دفاع مقدس را اخلاص دانست و اظهار کرد: دفاع مقدس کاری کرد تا مرزهای فکری و معنوی اسلام به کشورهای جهان منتقل شود.

حجت‌الاسلام نصوری ادامه داد: مهم‌ترین دستاورهای دفاع مقدس از نظر رهبر انقلاب، حفظ کیان کشور، تقویت انسجام داخلی و پی بردن به قوای درونی بود که در همین راستا جوانان امروز می‌توانند با تکیه بر همان روحیه دفاع مقدس بر تمامی مشکلات غلبه کنند.

وی با بیان اینکه تلاش تمام شهدا برای برافراشته نگهداشتن پرچم امام حسین(ع) بود، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس بسیار ارزشمند بوده و تجلی اقتدار ملت ماست.

امام جمعه موقت ساری با اعلام اینکه هفته دفاع مقدس بیانگر تبلورِ رشادت و سلحشوری مردم و تقابل دنیای اسلام با دنیای کفر است، خاطرنشان کرد: تمام مردم در ثبت این افتخار بزرگ در کارنامه انقلاب سهیم بوده‌اند.

حجت‌الاسلام نصوری بیان کرد: رزمندگان و شهدا در جنگ تحمیلی ثابت کردند و نشان دادند که با تکیه بر ظرفیت‌های داخل، نیروی ایمان و روحیه جهادی می‌توان از موانع و مشکلات عبور کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳