تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۰
کد مطلب : ۴۷۸۱۴۰
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه استکبار جهانی در ادامه خصومت‌شان، یا بهانه‌ای می‌سازند و یا به‌دنبال بهانه هستند تا به این نهضت اسلامی، ضربه بزنند گفت: شکست جنگ ترکیبی علیه ایران، نتیجه بصیرت و آگاهی مردم و شناخت درست ملت ایران است.
۱
plusresetminus
استکبار دنبال بهانه برای لطمه به نهضت حق‌طلبانه اسلامی است
آیت‌الله علی معلمی در گفتگو با خبرنگار بلاغ در خصوص بازخوانی دروغ‌ها و روایت بی‌اعتبارشدن جریان امپراتوری دروغ در جریان سالگرد شکست جنگ ترکیبی آمریکایی - صهیونیستی علیه ایران، اظهار کرد: همان گونه که امام راحل در بیش از سه دهه قبل فرموده بود که جنگ ما جنگ بین حق و باطل است و این جنگ، ادامه خواهد داشت؛ همواره در طول تاریخ، قدرت‌های استکباری در برابر اولیای خدا، پیامبران و در برابر امامان معصوم، سرکشی و کارشکنی داشتند و خواهند داشت.

وی افزود: استکبار جهانی؛ یعنی امریکا و متحدان منطقه‌ای آن سعی داشتند تا نظام شاهنشاهی را نگاه دارند، اما اراده ملت ایران و رهبری امام راحل که حتماً رهبری الهی بوده و در استمرار و ادامه رهنمودهای اولیای الهی و امامان معصوم برای ملت ایران دلنشین بوده و مردم ایران با جان‌ودل ندای رهبر را پاسخ گفتند و مقاومت کردند، استقامت کردند و انقلاب علی‌رغم تمام تلاش استکبار و عواملش به پیروزی رسید.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: علی‌رغم پیروزی انقلاب و شکست دشمن، اما استکبار خصومت خود را با انقلاب اسلامی رها نکرد و خصومتشان را به اشکال مختلف ادامه دادند و در هر فرصتی با یک بهانه‌ای همان شرارت و عداوت را برای سرکوب نهضت مقدس حق‌طلبانه اسلامی ادامه می‌دهند.

این مسئول، ادامه داد: لذا استکبار جهانی در این مسیر، یا بهانه‌ای می‌سازند و یا به دنبال بهانه هستند تا به این نهضت اسلامی، ضربه بزنند.

معلمی، بیان کرد: یک زمانی، انتخابات را بهانه کردند، زمانی دیگر افزایش قیمت بنزین را که هر دو این موضوعات در هر کشوری اتفاق می‌افتد؛ اما به بهانه انتخابات، شورش خیابانی به راه انداختند، به بهانه افزایش قیمت بنزین تحت عنوان اعتراض مردم باز هم شورش به راه انداختند؛ در حالیکه این اعتراض مردم نبود؛ بلکه اعتراض عده‌ای اغتشاشگر مزدور عوامل استکبار بود.

وی تأکید کرد: در سال گذشته نیز فوت یک خانم در مقر ارشاد نیروی انتظامی را بهانه قرار دادند برای ایجاد بلوا و براندازی نظام که به فضل الهی، بصیرت ملت ایران موجب شد نه در سال گذشته و نه در فراخوان‌های امسال، کسی از آن‌ها استقبال نکند؛ چرا که جامعه ایرانی دریافته است که این‌ها، عوامل مزدور بیگانه بودند و بیگانگان به‌ویژه امریکایی‌ها به دنبال بهانه‌ای برای لطمه به نهضت و نظام اسلامی ایران هستند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد: اخیراً نیز آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور کشور به امریکا سفر کرد و خیلی صریح و شفاف، امریکایی‌ها را زیر سؤال برد که در زمان بازگشت، اشیای عتیقه ایران که ۸۰ سال در امریکا متوقف شده بود، به ایران تحویل داده شد.

این مسئول، گفت: در حالیکه در دوره پهلوی، به بهانه مطالعه روی آثار تاریخی ایران، این اشیای عتیقه را به امریکا برده بودند و مقرر شده بود که پس از ۳ سال به ایران برگردانند؛ ولی برنگشت و اگر دولت رئیسی این دولت انقلابی هم سرکار نمی‌آمد، مشخص نبود که به همین زودی‌ها این اشیای عتیقه به کشور برگردد.

معلمی، اضافه کرد: چاره و مسیر در برابر استکبار را خدای رحمان، مشخص کرده است و باید در برابر استکبار، استقامت و پایداری کرد و باید با توکل برخدا، اعتمادبه‌نفس داشت و روی پای خود ایستاد و لذا در تمامی امور، ملت ایران می‌توانند مستقل باشند.

وی اذعان کرد: ابداً این‌گونه نیست که اگر وابستگی به امریکا و انگلستان و یا فرانسه نداشته باشیم، نمی‌توانیم زندگی کنیم، این همه اختراعات، ابداعات و پیشرفت‌های علمی و صنعتی در جمهوری اسلامی ایران، سند زنده این مدعا است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: همان‌گونه که رهبری انقلاب فرمودند که «شتر در خواب بیند پنبه‌دانه»، استکبار و عوامل استکبار در اغتشاشات سال گذشته، تصور می‌کردند که مردم از اغتشاشات به راه افتاده توسط آنان، استقبال می‌کنند؛ اما مردم با بصیرتی که داشتند نه در سال گذشته، استقبال کردند و نه گذاشتند امسال آن ماجراها در کشور تکرار شود؛ حتی امسال مردم مترصد آن بودند که مزدوران بیگانه را شناسایی کنند.

وی در پایان گفت: شکست جنگ ترکیبی آمریکایی - صهیونیستی علیه ایران در صحنه‌های گوناگون، نتیجه بصیرت و آگاهی مردم و شناخت درست ملت ایران است که اجازه نمی‌دهند عوامل بیگانه و مزدور استکبار جهانی در کشور، میدان‌داری کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳