مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران اعلام کرد:

آغاز ثبت‌نام سی‌وپنجمین جشنواره امتنان از نخبگان تولید

تاریخ انتشارسه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰
کد مطلب : ۴۷۸۱۲۵
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از آغاز ثبت‌نام سی‌وپنجمین جشنواره امتنان از کارگران و واحدهای نمونه استان از ابتدای مهر خبر داد.
۰
plusresetminus
آغاز ثبت‌نام سی‌وپنجمین جشنواره امتنان از نخبگان تولید
علی باقری در گفتگو با خبرنگار بلاغ با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم وزارت تعاون برگزاری جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در کل کشور است اظهار کرد: این جشنواره در راستای اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار و با رویکرد ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش برگزار می‌شود.

وی افزود: کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی استان می‌توانند از اول مهرماه تا اول آبان با مراجعه به سامانه جشنواره به نشانی http://emtenan.mcls.gov.ir مشخصات خود را وارد کرده و نسبت به تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران بیان کرد: متقاضیان شرکت در این جشنواره می‌توانند در سه بخش اقتصادی صنعت، خدمات و کشاورزی ثبت‌نام کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه کارگران نخبه، گروه‌های کار و بنگاه‌های اقتصادی استان از بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات در این جشنواره می‌توانند نسبت به ثبت‌نام از طریق پرتال ملی جشنواره ملی امتنان اقدام کنند، ادامه داد: پس از بررسی مستندات در سامانه نفرات برتر معرفی طی مراسمی در هفته کارگر سال آینده تجلیل خواهند شد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی و تکریم نخبگان جامعه کار و تولید و ترویج و تقویت فرهنگ کار عنوان کرد و گفت: این جشنواره به دنبال ترویج و گسترش فرهنگ کار و خلاقیت انگیزه‌بخشی و اعتمادآفرینی و همدلی در جامعه بزرگ کار و تولید و همچنین ایجاد زمینه و فضای مناسب برای پرورش نیروی انسانی بامهارت و نقش‌آفرینی و تأثیرگذاری نخبگانی در فرایند پیشرفت جامعه و تقویت فعالیت‌های دانش‌بنیان است.

باقری بیان کرد: مازندران سرشار از ظرفیت‌های بالقوه برای سرمایه‌گذاری و ایجاد شغل است و برای شکوفایی این ظرفیت‌ها باید همت جهادی و ترویج کارگروهی را مدنظر قرارداد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در پایان گفت: انتخاب و معرفی کارگران، گروه‌های کار و واحدهای تولیدی نمونه هر ساله در سه مرحله مقدماتی در سطح کارگاهی و کارخانه، نیمه‌نهایی در سطح استانی و مرحله نهایی در سطح کشور صورت می‌پذیرد و برگزیدگان طی مراسمی تحت عنوان جشنواره امتنان، در استان‌ها و در سطح کشور تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳