رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱
کد مطلب : ۴۷۷۳۳۰
رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از چهارشنبه ۲۲ شهریور تا دوشنبه ۲۷ شهریورماه در جاده‌های استان اعمال می‌شود.
۱
plusresetminus
اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران
محسن هاشمی در گفتگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه ۲۲ شهریور تا روز دوشنبه ۲۷ شهریورماه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

وی بیان کرد: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روز‌های سه‌شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۲۱، ۲۲، ۲۳ و ۲۴ شهریور از مرزن‌آباد به کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران – شمال بسمت مرزن آباد یک‌طرفه خواهد بود.

هاشمی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ الی ۲۴ روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۲۵، ۲۶ و ۲۷ شهریور از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه ۲۳، ۲۴ و ۲۵ شهریور بصورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران افزود: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر‌ها کماکان از محور هراز ممنوع است.

این مسئول اظهار کرد: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روز‌های جمعه، شنبه و یکشنبه از محور هراز ممنوع می‌باشد.

هاشمی تصریح کرد: تردد انواع تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه از محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

وی گفت: اجرای این محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و با توجه به شرایط ترافیکی محور‌ها هرگونه تغییر در ساعت و با نحوه اجرا محتمل خواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳