رئیس تامین اجتماعی میاندورود اعلام کرد

طلب 6 میلیارد تومانی تامین اجتماعی میاندورود از کارفرمایان

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۳۴۸۳۷۴
رئیس تامین اجتماعی میاندورود گفت: تامین اجتماعی میاندورود حدود 6 میلیارد تومان مطالبات معوق دارد و از کارفرمایان انتظار داریم تا با پرداخت به موقع حق بیمه‌ها، سازمان را در برای انجام درست تعهدات یاری کنند.
۰
plusresetminus
طلب 6 میلیارد تومانی تامین اجتماعی میاندورود از کارفرمایان
به گزارش بلاغ به نقل از میانخبر، حسن مهدوی در گفت‌وگویی با گرامی‌داشت دهه فجر، اظهار کرد: بر خود فرض می‌دانیم تا با انجام خدمات بهینه، امید و اعتماد مردم به نظام را ارتقا دهیم.

وی افزود: مردم ما با وجود برخی کاستی‌ها و مشکلاتی که نسبت به آن گله دارند، اما همچنان پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند و این نعمت بزرگ آرزوی هر سیستم حکومتی است و ترجمان این همراهی، همان مشارکت در امور مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی است.

رئیس تامین اجتماعی میاندورود خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی از جمله دستگاه‌هایی است که با توجه به مشکلات ناشی از اختلالات اقتصادی، همچنان به انجام خدمات بهینه و تعهداتی که قانون بر عهده‌اش گذاشته سعی در جلب رضایت مردم دارد.

این مسئول افزود: در چهار سال اخیر سازمان تامین اجتماعی با اجرای انواع خدمات الکترونیکی برای کاهش زحمت مراجعه بیمه شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان به سازمان، تلاش درخوری، برای رضایت‌مندی مخاطبان داشته است.

مهدوی با اشاره به برخی خدمات سازمان تامین اجتماعی، گفت: توسعه خدمات الکترونیکی، افزایش بالاتر از نرخ تورم حقوق مستمری بگیران، اجرای بخشودگی جرائم کارفرمایان مدیون، بیمه کارگران ساختمانی و بسیاری دیگر از این خدمات در حالی انجام گرفت که سازمان تامین اجتماعی متاثر از وضعیت اقتصادی کشور، دچار مشکلات زیادی است.

وی تصریح کرد: تامین اجتماعی میاندورود حدود 6 میلیارد تومان مطالبات معوق دارد و از کارفرمایان مدیون انتظار داریم تا با پرداخت به موقع حق بیمه‌ها، سازمان را در برای انجام درست تعهدات و خدمات به بیمه شدگان، یاری کنند.

رئیس تامین اجتماعی میاندورود یادآور شد: در سال جاری باوجود مشکلاتی که در مسیر همکاری شهرداری‌ها برای معرفی کارفرمایان به سازمان برای دریافت حق بیمه کارگران ساختمانی به‌وجود آمد، اقدام سازمان برای بیمه کارگران ساختمانی متوقف نشد و در شهرستان میاندورود نیز انجام بیمه این قشر زحمتکش با مراجعه به سازمان و با حداقل زمان انتظار انجام می‌شود.

مهدوی در پایان از حمایت همه مجموعه سیاسی و اداری شهرستان، کارفرمایان و بیمه شدگان برای تحقق اهداف سازمان در انجام تعهداتش، قدردانی کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳