تاریخ انتشارجمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۴۸۵۴۹۸
همزمان با روز جهانی قدس مردم شهرهای مازندران همانند سال‌های گذشته با حضور گسترده بار دیگر حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین به نمایش گذاشتند.
۱
plusresetminus
شکوه حضور مازندرانی‌ها در راهپیمایی روز قدس+عکس و فیلم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، روز جهانی قدس روز ندای مظلومیت قبله گاه اول مسلمین و همدلی و خروش میلیونی ملت‌های آزاده در حمایت از مبارزات حق طلبانه مبارزان مظلوم و شجاع فلسطینی علیه رژیم نامشروع صهیونیستی است.

روز جهانی قدس، یادگار جاویدان بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و روز بیداری ملل آزاده جهان و نمادی از نمایش وحدت، یکپارچگی و همدلی امت اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

اما امسال حال و هوای روز جهانی قدس به دلیل انجام عملیات طوفان الاقصی و شهادت بیش از ۳۳ هزار فلسطینی و خروش مردم سراسر جهان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و توقف جنگ در غزه و حمله چند روز پیش این رژیم به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه و شهادت هفت نفر از مستشاران کشورمان با سال‌های گذشته دیگر تفاوت دارد.
 

به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مسأله قدس و فلسطین به مهم‌ترین دغدغه جهان اسلام تبدیل شده و امسال مظلومیت مردم فلسطین بر جهانیان ثابت شده و حضور پرشور مردم ایران و آزادی خواهان سایر نقاط جهان موجب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین شده و خشم و عصبانیت اشغالگران صهیونیست و حامیان آنها را رقم خواهد زد.

دانلود

مردم آگاه و بصیر مازندران امروز همانند سال‌های گذشته در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و در لبیک به ندای تاریخی امام راحل و با تأسی به منویات مقام معظم رهبری بار دیگر به صحنه آمده و با محکومیت جنایات وحشیانه اسرائیلی‌ها، فریاد رسای حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین را سر دادند.
 
 
مردم روزه دار و ولایتمدار دیار علویان، امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و در روز قدس با حضور در راهپیمایی روز قدس با مروم مظلوم فلسطین و غزه همدردی کردند.
 
جنایت‌های اخیر رژیم اشغالگر قدس در قتل عام مردم غزه و بی‌رحمی لجام گسیخته‌ در جنایت های مختلف در غزه انگیزه مردم برای حضور در این راهپیمایی را دو چندان کرده است.

پرچم کشورهای جبهۀ مقاومت، تصویر شهید سلیمانی و تصاویر سرداران شهید حملۀ رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق در دست راهپیمایان روز قدس مشهود است.
 
حمله اخیر رژیم اشغالگر قدس به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت تعدادی از فرماندهان و مستشاران ایرانی در خاک سوریه هم از دیگر انگیزه‌های مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس امسال بوده است.
 


مردم بصیر و انقلابی شهر‌ها و روستا‌های استان مازندران با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس و سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، حمایت خود را از ستمدیدگان فلسطین و خشم و انزجار خود را از رژیم جعلی صهیونیستی و همپیمانانش به نمایش گذاشتند.

در این راهپیمایی یادگاران هشت سال دفاع مقدس، جانبازان غیور و دلیر ایران اسلامی دوشادوش مردم حضور یافته و پدران و مادران نیز کودکان خود را همراه آورده و به ندای ولی خود لبیک گفتند.

دانلود

قدم‌های استواری که امروز خیابان‌های استان را متبرک به نام قدس شریف کردند و حماسه دیگری این‌بار برای دفاع از مظلومان غزه از خود به یادگار گذاشتند.

راهپیمایان در این مراسم عظیم و دشمن‌شکن، با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، حقد و کینه خود را دد منشی‌های رژیم متجاوز صهیونیست و هم‌پیمانانش نشان داده و اقدامات جنایت بار و ددمنشانه روزهای اخیر رژیم کودک کش اسرائیل را محکوم کردند.

دانلود

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳