وقتی امواج دین‌خواهی ایرانیان به حرکت در می‌آید؛

موش را چه رسد به مصاف شیر/ اقیانوس ملت حماسه‌ساز ایران آشوبگران را نابود کرد

تاریخ انتشارشنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۹
کد مطلب : ۴۶۴۷۷۷
موش‌های انقلاب که هر از گاه برای امرار معاش خود شبانه بیرون می‌‌آیند، با توهم اکستازی مصاف با شیر، به‌محض آفتابی شدن شیران انقلاب، خود را خیس کرده و مجدد به سوراخ‌های خود خزیدند تا همچنان در نکبت، به زندگی مزدورانه خود ادامه دهند.
۰
plusresetminus
موش را چه رسد به مصاف شیر/ اقیانوس ملت حماسه‌ساز ایران آشوبگران را نابود کرد
به گزارش بلاغ؛ کاملاً روشن شد که ارباب صهیونیستی ضدانقلاب، با استیصال کامل از رویارویی با شیران انقلاب اسلامی، امید خود را متوجه عده‌ای مزدور اجیرشده نمود و برای آنان میلیاردها دلار خرج کرد تا پس از آموزش‌های متعدد در کشورهای مختلف، بتوانند علاوه بر کشته‌سازی در آشوب‌هایی را که در ایران به بهانه‌های مختلف راه خواهند انداخت، اموال دولت و ملت را به آتش کشند و خسارات نجومی وارد کنند و به صغیر و کبیر رحم نکنند و با ناجوانمردانه‌ترین روش‌ها، عمق قساوت خود را به نمایش بگذارند که هر بار دست از پا درازتر از قبل، بر شوم‌بختی خود هزاران لعنت را نثار خود می‌کنند که بفرموده حافظ علیه‌الرحمه: ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست/ عِرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری.

ضدانقلاب هرچه به سرشان بیاید، واقعاً حق‌شان است. آنها سزاوار تحمل هر نوع از سیه‌روزی و بدبختی هستند؛ چراکه هیچگاه از فکر و مغزشان و تاریخ حتی چهاردهه انقلاب اسلامی استفاده نمی‌کنند. اگر رجوعی گذرا به عقل خود بکنند، به این نتیجه خواهند رسید که با انقلاب اسلامی و آموزه‌های اسلام نباید مخالفت کرد و کم و کاستی‌ها را به حساب نظام و انقلابی گذارد که برای شکل‌گیری و استقرار آن، صدها هزار خون جوانان پاک و برجسته داده شد. تاریخ چهار دهه انقلاب نیز می‌گوید که آمریکا و صهیونیست‌ها به رغم همه تلاش‌ها و توطئه‌های روزانه‌شان علیه این انقلاب نتوانستند هیچ غلطی بکنند تا چه رسد به مزدوران اجیرشده‌شان.

نمونه این تخریب و آشوبگری را طی سال‌های اخیر به کرات انجام دادند که اوجش در فتنه 88 بود. در آنجا هم که همه توانائی‌ها و سرمایه‌گذاری‌های خود را که پای کار آوردند، پس از ده ماه ماجراجویی، تنها مردم در یک‌روز و آنهم در 9 دی 88، کاسه و کوزه معاندان و ضدانقلاب را جمع کردند و آنچنان ترس و واهمه همه وجود ضدانقلاب را فرا گرفته بود که به سوراخ موش پناه بردند و در فتنه‌های بعدی و کنونی نیز تنها همچون خفاش، شبانه به شهر و اموال دولتی و مردمی حمله کرده و از رویارویی با مردم گریزان و فراری بوده و هستند.

حرکت مردم متدین و وطن‌دوست کشورمان پس از نماز جمعه و حتی روز پنجشنبه در برخی شهرهای بزرگ، باید درس عبرتی برای آنانی باشد که براساس تحلیل غلط رسانه‌های معاند، تصور می‌کردند مردم ایران آماده یک تلنگر برای همراهی با آشوب‌گرانی هستند که سران آن، دست نشانده و مزدور بیگانگان و سرویس‌های امنیتی غرب و موساد اسرائیل هستند.

به گواه همه آنانی که در دو روز اخیر شاهد حضور مردم در تظاهرات علیه فتنه‌گران بوده‌اند، مصلاهای نماز جمعه این هفته مالامال از جمعیت بود و آنانی که در طول سال چه بسا بدلائلی امکان حضور در نماز جمعه را نداشتند، این هفته جهت شرکت در تظاهرات برائت از آشوبگران و اعلام انزجار از آنان، همچنین اعلام آمادگی برای مقابله با سربازان اجیرشده بیگانگان، به نماز جمعه آمدند بگونه‌ایکه اغلب مصلاها دیگر جای ایستادن برای اقامه نماز نبود.

این حضور حماسی، حاوی پیام‌های روشنی است که اگر اندکی عقل و اندیشه برای آشوبگران مورد استفاده قرار بگیرد، باید برای آنها درس‌های خوبی باشد. ابتداء اینکه مردم ایران بغایت متدین و دیندار هستند و وقتی جسارت به دین و قرآن و مساجد را دیدند بویژه آنکه مشاهده کردند که پرچم کشور و نمادهای حسینی به آتش کشیده شد، با تمام وجود به پای کار آمدند تا ثابت کنند برای صیانت از دین و آئین خود حاضرند هزینه بپردازند و حتی جان خویش را نیر تقدیم کنند چنانکه تاکنون هزاران بار این حقیقت خود را به اثبات رساندند.

دوم آنکه، مردم ایران حفظ نظام اسلامی را از وظائف خود می‌دانند و هیچ چیز دیگری را با این مسئله قاطی و خلط نمی‌کنند حتی اگر بهانه فوت نمونه‌های مهسا امینی ناشی از تخلف و تعمد ماموری باشد، که این فرض متاسفانه از سوی عده‌ای بهانه و دستمایه مشارکت در جنایت و تخریب اعتبار فرهیختگی ملت بزرگ ایران شد.

نکته سوم؛ قرار گرفتن در صف اشقیاء وفاسدان عالم و جداشدن از صفوف مردم متدین و باصفای ایران و گرفتار آمدن به طاعون سرسپردگی و دریوزگی بیگانگان همانند عناصری که به‌صورت کوتاه مدت و ابزاری مورد استفاده دشمنان ملت ایران قرار می‌گیرند و با اتمام تاریخ مصرف آنان، بمانند زباله‌ای با آنان رفتار می‌شود، است. در چهار دهه عمر انقلاب اسلامی، کم نیستند آنانی که به صف بیگانگان و دشمنان پیوستند و سرانجامی جز نکبت و نابودی عایدشان نشد. مخالفان و معاندان هرچه گنده و پرقدرت باشند، از خاندان پهلوی ثروتمندتر و مشهورتر نزد کشورها و قدرت‌ها نیستند. عاقبت این خاندان با میلیاردها دلار سرمایه غارت شده از ملت ایران را که به خارج منتقل کردند، باید عبرت خوبی برای نوجوانان و جوانان فریب‌خورده باشد. نکبتی که گریبان این خاندان خائن را فراگرفت،

حجت دیگری بر عاقبت خائنان و مزدوران است. درنقطه مقابل، آنانی که در صف امت و فضیلت قرار گرفتند، توان و انرزی خود را در راه دین و کشور و ملت مصروف داشتند، چهره‌های محبوب و ماندگاری برای این کشور و بیش از همه، نزد خداوند هستند. نمونه فرماندهان جوان دفاع مقدس و سرداران: حاج قاسم سلیمانی، حاج حسین همدانی، شهید حججی و....

چهارمین درس ارزشمند، رستگاری در اطاعت از خداوند و امامان معصوم در ذیل خدمت به انقلاب اسلامی است که سرانجام نیکبختی و خوشنامی را در این دنیا و رستگاری و سعادت را در آخرت نصیب شما می‌کند. فراوانند همانند شاهرخ ضرغام، معروف به "حر انقلاب" و مجید خدمت معروف به مجید سوزوکی، که علی‌رغم سوابق منفی، به آغوش اسلام بازگشتند و در مسیر خدمت به مردم به اسطوره‌ها‌یی بدل شدند که ستودنی و غبطه‌آور است.

حماسه بزرگ روز جمعه از سوی مردم، فرصت طلایی را برای نوجوانان و جوانان فریب‌خورده بوجود آورد تا به اقیانوس مردم فداکار و قدرشناس بپیوندند و به جبران گذشته خود همت گمارند. خداوند راه توبه را باز گذاشته و تا دیر نشده بازگردید تا بیش از این دچار آسیب و راه بازگشت‌ناپذیر نشوید. یقین بدانید که دشمنان ایران پس از سوءاستفاده از شما، نابودتان می‌کنند؛ چراکه معتقدند وقتی شما به مردم خودتان خیانت می‌کنید، به دشمنان ملت‌تان وفادار خواهید بود؟!. سراب و وعده‌های دشمنان، فریب‌تان ندهد. هیچ جای دنیا، کشور خودتان نمی‌شود آنچنانکه هیچ مردمی به خوبی ملت بزرگ ایران، نجیب، صمیمی و قدرشناس نیست.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲