تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
کد مطلب : ۹۵۰۳۳
علی جنتی سرانجام با انتخاب احد جاودانی، سرکاروانی فرهنگ و هنر استان آلاله‌های سبز و سرخ، مازندران ولایی را به او سپرد و به گمانه‌زنی‌های ماه‌های اخیر پایان داد.
۱
plusresetminus
به گزارش خبرنگار بلاغ، احد جاودانی که اهل نو شهر و دارای مدرک کارشناسی ارشد تاریخ تمدن است، در گذشته هم سمت های: معاونت فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های آذربایجان غربی و زنجان، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، معاون توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و ... را در کارنامه خود دارد.

وی که از نیروهای بسیجی، با سابقه حضور در جبهه های دفاع مقدس است، به‎عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران، امیدهای فراوانی را برای شکوفایی فرهنگ و هنر استان ولایی 10 هزار شهید و سرداران نامور به‌وجود آورد.

آیین معارفه احد جاودانی، چهارشنبه هفته جاری با حضور معاون استان‌ها و سینمایی وزیر ارشاد و همچنین مدیرکل امور استان‌های وزارت ارشاد برگزار می‌شود.

سایت بلاغ با تبریک این انتصاب، موفقیت کامل این مرد کاربلد را برای اعتلای اخلاق و معنویت و نهادینه و تعمیق‌سازی فرهنگ ناب اسلامی را از خداوند بزرگ مسألت دارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳