تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۹
کد مطلب : ۷۳۵۶۱
بانک نباید پول‌های نقد برای واریز را بدین شکل به مشتری تحویل دهد تا چنین اتفاقات و ناامنی هایی در شهر رخ ندهد.
۰
plusresetminus
به گزارش خبرنگار بلاغ از رامسر، حوالی ساعت ۱۱ روز دوشنبه مرد ۶۱ ساله‌ای که از کسبه و بازاریان منطقه ابریشم‌محله رامسر بود، قصد انتقال پول خود را به بانک ملی داشت که سارقان بعد از تعقیب وی اقدام به زورگیری به وسیله اسپری و چاقو کردند و مبلغ ۱۴ میلیون تومان از این مرد دزدیدند.

با اعلام این خبر از طریق محافل مردمی به سراغ شخص مال باخته در خیابان مطهری رامسر و مغازه‌اش رفتیم تا ماجرای این زورگیری را از وی جویا شویم.

شخص مال باخته بیان کرد: حوالی ساعت ۱۱ روز دوشنبه ۱۰ آذر با مراجعه به بانک ملت شعبه ابریشم‌محله رامسر درخواست برداشت پولی به مبلغ ۱۴ میلیون تومان کردم و پول هم به صورت نقد به من تحویل داده شد.

وی افزود: چون قصدم این بود که پول به بانک ملی مرکزی انتقال داده شود، بانک می توانست این مبلغ را بدون برداشت در بانک ملی واریز کند اما متاسفانه این کار انجام نشد.

این کسبه بازار رامسر اضافه کرد: بعد از تحویل مبلغ پول، فردی در داخل بانک که این ماجرا را مشاهده کرد با تماس تلفنی موضوع و در دسترس بودن پول نقد را به دوستان خود اطلاع داد.

این بازاری بیان داشت: طبق ثبت این اطلاعات از طریق دوربین های مدار بسته بانک و سوپر مارکت های محل حادثه، دو موتور از بانک ملت و در مجاورت خیابان مرا تعقیب کردند.

وی ابراز داشت: در روبروی ساختمان اصناف یکی از افراد زورگیر که در جلو بود، با پاشیدن اسپری فلفل به صورتم و به صورت هم‌زمان زدن ضربه‌ای به وسیله دسته چاقو از طرف پشت به سرم ۱۴ میلیون تومان وجه نقد را به سرقت برد و با سوار شدن بر موتورها، از محل به سرعت متواری شد.

این کسبه بازار با اشاره به اینکه بعد از تماس با ۱۱۰ بلافاصله مأموران در محل حاضر شدند، اذعان داشت: با توجه به اینکه مامواین خیابان میدان امام (ره) را بسته بودند اما سارقان از راه های دیگر متواری و مخفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: مدت زمان صرف شده بعد از برداشت پول تا سرقت و زورگیری حدود ۵ دقیقه بود.

این مرد مال‌باخته در پایان گفت: به عنوان کسی که چنین اتفاقی برایم افتاده، از تمام شهروندان می خواهم که احتیاط لازم را در این گونه کارها داشته باشند و بانک هم نباید پول‌های نقد برای واریز را بدین شکل به مشتری تحویل دهد تا چنین اتفاقات و ناامنی هایی در شهر رخ ندهد.

هم‌اکنون پرونده این سرقت در کلانتری ۱۲ رامسر در دست تحقیق و پیگیری است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱