رئیس هیأت موتورسواری و اتوموبیلرانی مازندران:

ورزشکاران شاخص اتوموبیلرانی حمایت می‌شوند

تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۶
کد مطلب : ۴۸۵۸۵۶
رئیس هیأت موتورسواری و اتوموبیلرانی مازندران گفت: تلاش بر این است تا با شناسایی استعدادها و حمایت از ورزشکاران شاخص این رشته حمایت کنیم.
۰
plusresetminus
ورزشکاران شاخص اتوموبیلرانی حمایت می‌شوند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ به نقل از مازند اسپرت؛ هادی حق‌پرست اظهار کرد: امیر صفاری از مازندران در مسابقات قهرمانی کلاس ۶ سیلندر توربو کشور و کلاس آزاد که در پیست بین‌المللی فرمول یک سرزمین ایرانیان در شهر پرند با حضور برترین‌های این دو رشته برگزار شد توانست دو رتبه کسب کند.

وی افزود: صفاری در مسابقات کلاس ۶ سیلندر توربو قهرمانی کشور بر سکوی نخست ایستاد و توانست رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کند. وی همچنین در کلاس آزاد هم نایب‌قهرمان شد و بر سکوی دوم ایستاد.

رئیس هیأت موتورسواری و اتوموبیلرانی مازندران از کسب یک رتبه نایب‌قهرمانی در مسابقات «دِرَگ»(شتاب) کشوری توسط دیگر راننده مازندرانی هم خبر داد و گفت: بهزاد ضیغم نیز از مازندران در مسابقات درگ قهرمانی کشور در دو کلاس «بی‌پی» و «توربو دیفرانسیل جلو» حضور داشت که توانست مقام دوم این مسابقات را کسب کند.

حق‌پرست با بیان این‌که مازندران استعدادهای زیادی برای پرورش رانندگان حرفه‌ای در تراز ملی و بین‌المللی دارد، خاطرنشان کرد: در این دوره از مدیریت هیأت تلاش بر این است تا با شناسایی استعدادها و حمایت از ورزشکاران شاخص این رشته، جایگاه موتورسواری و اتوموبیلرانی مازندران را در ورزش کشور ارتقاء دهیم.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

امام صادق‌(ع) و جوانان
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱