تاریخ انتشاريکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۸
کد مطلب : ۴۸۵۸۳۳
فرماندار شهرستان نور با اشاره به طرح‌ و برنامه‌ها در ایام تابستان و حوزه ساحل بیان‌ کرد: اقدامات در حوزه تبلیغاتی و کار فرهنگی تقویت شود.
۰
plusresetminus
برنامه‌های فرهنگی در سواحل تقویت شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، بیژن پولادی شنبه‌شب در جلسه شورای فرهنگ عمومی که به میزبانی سپاه شهرستان نور برگزار شد با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران اظهارکرد: امام خمینی(ره) یک بنیان معنوی را در دوم اردیبهشت سال ۵۸ به نام تشکیلات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأسیس کرد که بر اساس اصل ۱۵۰ قانون اساسی، حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد.

وی گفت: در بحبوحه انقلاب اسلامی دسیسه‌های دشمن آغاز شد و در جنگ‌های داخلی از غائله خلق کرد سنندج، خلق مسلمان در آذربایجان، خلق عرب در خوزستان و ... و از سوی دیگر جنگ تحمیلی هشت ساله که نقش سپاه پاسداران در همه عرصه‌ها در حوزه امنیت داخلی و حوزه دفاع از مرزها بی‌بدیل بود.

فرماندار شهرستان نور افزود: این رحمت الهی که امام (ره) بنیان نهادند تا امروز نقش خودش را به خوبی ایفا کرد و امیدواریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه مسیر در تحقق وعده‌های امامین انقلاب بتواند برای ظهور زمینه‌سازی کند.

پولادی با اشاره به عملیات وعده صادق بیان‌ کرد: با توجه به همه دشمنی‌های کشورهای اروپایی و در راس آمریکا و حمله رژیم جعلی اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق که از بهترین نیروهای انقلاب ما به شهادت رساندند و احساس غرور ایستادگی در مقابل انقلاب اسلامی داشتند اما با بیان رهبر معظم انقلاب عملیات غرورآفرین وعده صادق اجرایی شد.

وی گفت: موشک‌هایی که از ایران شلیک شد از دستاوردهای اولیه ساخت موشک در کشور بود و هنوز از موشک‌های پیشرفته در ایران که به دست جوانان نخبه ایرانی ساخته شد، رونمایی نکردیم.

فرماندار شهرستان نور خاطرنشان‌ کرد: دشمنان اگر دست از پا خطا کنند حیفا و تل آویو را با خاک یکسان می‌کنیم و این عزت جمهوری اسلامی ایران است که باید قدردان آن باشیم.

پولادی با اشاره به اینکه در جبهه‌های مختلف توان مقابله با دشمنان را داریم، اظهارکرد: این حمله دستاوردهای بزرگی داشت که امروز کشورهای حاشیه خلیج فارس به سمت ایران حرکت می‌کنند و این اقدامات در حوزه اقتصادی نیز اثرات مثبتی دارد.

وی با اشاره به سخنان رهبری که به قله نزدیک می‌شویم، افزود: این وعده صادق است و سربازان واقعی ولایت باید اعتقاد راسخ داشته باشند و مراقب باشیم در خالص‌سازی از قطار انقلاب پیاده نشویم.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به طرح‌ و برنامه‌ها در ایام تابستان و حوزه ساحل بیان‌ کرد: در حوزه تبلیغاتی و کار فرهنگی و محیطی با دستور استانی برخی تابلوهای تبلیغاتی در اختیار ریاست شورای فرهنگی عمومی قرار می‌گیرد که فقط برای کار تبلیغاتی استفاده می‌شود.

پولادی تأکید کرد: شهرداری‌های نور، رویان،ایزدشهر و چمستان هر کدام چهار نقطه را برای نصب تابلوهای تبلیغاتی در مدت دو هفته جانمایی کنند و در اختیار شورای فرهنگ عمومی قرار بدهند که در حوزه‌ فرهنگی، ایام ماه مبارک رمضان، اعیاد، محرم، طرح تابستانه، ساحل و ... از آن استفاده شود.

احمد امینی فرمانده انتظامی شهرستان نور نیز در این جلسه با اشاره به «طرح نور» که همزمان در سراسر کشور آغاز شد، اظهار کرد: طرح نور برگرفته از آیه ۳۱ سوره نور است که در خصوص حجاب توضیح داده می‌شود و ماده قانونی، ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی و تبصره ماده که بحث قانون و اجرای قانون را مشخص کرده است.

وی گفت: اقدامات ما در امر به معروف تذکر لسانیست و رعایت حجاب از جرائم در آینده جلوگیری می‌کند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

امام صادق‌(ع) و جوانان
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۸
وعده‌ صادقی دیگر، نامه‌ای که ۱۰ سال از آن گذشت
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱