فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر:

ارتش سبب اقتدار ایران اسلامی شده است

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
کد مطلب : ۴۸۵۷۷۱
فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران جان‌شان را کف دست‌شان گرفتند تا برای اقتدار این آن را فدا کنند.
۰
plusresetminus
ارتش سبب اقتدار ایران اسلامی شده است
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، امیر دریادار آریا شفقت‌رودسری صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش در ساری، با گرامیداشت یاد و نام دو هزار و ۸۰۹ شهید ارتش مازندران، اظهار کرد: امروز ابتدا از دلاورمردی‌های شهدای نبرد مستقیم رزمندگان و نیروهای مسلح و دلاورمردهای دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در چنین روزی در سال ۱۳۶۷ با آمریکای جنایت‌کار در خلیج همیشه فارس، ناو شکن‌های قهرمان سهند، سبلان و ناو جوشن یاد می‌کنیم‌.

وی با تبریک پیروزی افتخارآفرین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در سپاه و ارتش با محوریت هوا و فضای سپاه برای پیروزی غرورآفرین وعده صادق، افزود: این پیروزی عزت و افتخار را نه تنها برای ایران اسلامی بلکه برای همه مسلمانان جهان رقم زده است.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر با بیان اینکه امروز با تدبیر داهیانه امام راحل به‌عنوان روز ارتش نامگذاری شد، خاطرنشان کرد: این روز نشان داد که این تدبیر ماندگار توانست نهال نوپای انقلاب را به‌گونه‌ای هدایت و رشد دهد که شاهد باشیم امروز این نهال و تفکراتش، نه در سطح منطقه بلکه در سطح دنیا فراگیر شده است.

شفقت ادامه داد: در زمانی که تنها سازمان نظامی مستقل در کشور، ارتش جمهوری اسلامی ایران بود استکبار جهانی از بیرون و توسط ایادی و دست‌نشانده‌ها از داخل، تلاش می‌کردند تا با شعار ارتش توحیدی بر این سازمانی که ستون اصلی حمایت از این انقلاب، مردم و کشور بود، لطمه‌ بزنند.

وی بیان کرد: ارتش انقلابی در دوران انقلاب، قبل از انقلاب و دوران پس از انقلاب با تمام وجود با جان نثاری، اهدای شهدا در عرصه‌های مختلف زمین، هوا و دریا تلاش کرد تا عزت نظام و افتخار ایران اسلامی روز به روز افزایش پیدا کند.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر با اعلام اینکه تدبیر داهیانه امام راحل سدی بر دسیسه شوم استکبار شد، تشریح کرد: شاهد بودیم در دوران قبل از پیروی انقلاب آن حضور پراقتدار نیروهای هوایی و پدافند در محضر مقام معظم رهبری، به دنبال آن مقابله با تجزیه‌طلبان در جای جای کشور و در ادامه حضور در عرصه‌های دفاع مقدس و امروز هم در عرصه‌های ساخت و تجهیزات، سازندگی و تأمین امنیت به عنوان برترین موضوع برای رشد و تعالی هر کشوری را شاهد هستیم که همرزمان غیور من در نیروی زمینی ارتش قهرمان، محافظت از مرزهای شرق و غرب، در نیروهای هوایی تامین امنیت هوایی کشور و در نیروی دریایی راهبری ارتش جمهوری اسلامی ایران تامین امنیت و خطوط مواصلاتی آب راه‌های ساحلی، دریایی و اقیانوسی برای صادرات و واردات کشور را شاهد هستیم.

شفقت با بیان اینکه افتخاراتی که فرزندان شما امروز در ارتش جمهوری اسلامی برای کشورمان رقم می‌زنند باعث افتخار جامعه مسلمین جهان شده است، تاکید کرد: برای اولین بار در تاریخ کشورمان ایران، اقدامی که همرزمان در نیروی دریایی در سال گذشته انجام دادند و مأموریتی را با شناورهایی که توسط دانش‌آموختگانی که در همین استان فارغ‌التحصیل شدند که در همین استان فارغ‌التحصیل شدند دریانوردی در دور دنیا را رقم زدند.

وی اذعان کرد: دانشگاه علوم دریایی نوشهر که از افتخارات همین نظام است و پس از انقلاب تأسیس شده است و در همین استان وجود دارد، افتخار حضور پربرکت مقام معظم رهبری را بارها و بارها دارد و فارغ‌التحصیلان این دانشگاه و فرمانده بومی ناوگروه همین استان، چنین افتخاز بزرگی را رقم زده‌اند.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای چهارگانه‌اش امروز جان‌شان را کف دست‌شان گرفتند تا برای عزت و اقتدار این نظام مقدس، آن را فدا کنند.

شفقت تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران قبل از انقلاب، همکاری و همياری با مردم، در دوران انقلاب، همراه با مردم، رشد این نهال نوپای انقلاب و در دوران پس از انقلاب نیز دفاع از کشور در جای جای کشور که دشمن جهت تجزیه آن اقدام می‌کرد و در دوران دفاع مقدس جان‌فشانی کردند.

وی با یادآوری اینکه اولین شهید ترور را در ارتش جمهوری اسلامی داریم، گفت: بزرگانی را نظیر سردار سلیمانی و سپهبد صیاد شیرازی را برای حفظ این نظام تقدیم کردیم که امیدواریم روز به روز بر عزت و اقتدار نظام افزوده شود و پرچم این نظام توسط دستان معظم رهبری به صاحبش امام عصر (عج) سپرده شود.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱