مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران:

آموزش بخش تعاون به فنی‌وحرفه‌ای واگذار می‌شود

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۴۸۵۷۵۴
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: با توجه به منابع اعتباری مشخص، آموزش بخش تعاون به فنی‌وحرفه‌ای سپرده می‌شود.
۰
plusresetminus
آموزش بخش تعاون به فنی‌وحرفه‌ای واگذار می‌شود
به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی«بلاغ»، علی باقری بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای هماهنگی تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران در سال ۱۴۰۳ که به میزبانی اداره کل فنی‌وحرفه ای استان با حضور مدیران کل عضو شورا برگزار شد اظهار کرد: عملیات وعده صادق با درایت رهبر فرزانه انقلاب، پشتیبانی مردم غیور و به برکت خون شهیدان جبهه مقاومت و رشادت رزمندگان اسلام بدست آمده است.

وی ضمن قدردانی از نیروهای مسلح بابت این تنبیه محکم به رژیم صهیونیستی، افزود: جامعه بزرگ تعاون، کارگری و کارفرمایی محکم پای اهداف بلند انقلاب اسلامی ایستاده‌‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳، اظهار امیدواری کرد بتوانیم با مصوبات جدید شورای هماهنگی تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اقدامات مهمی را به سرانجام برسانیم.

این مسئول خواستار مشارکت تمام دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی تعاون کار و رفاه اجتماعی در تحقق شعار سال شد و تصریح کرد: تلاش برای حوزه اشتغال باید بیشتر شود تا گره از مشکلات مردم به ویژه جامعه هدف برداشته شود.

باقری با اعلام اینکه دستگاه‌ها به شاخصه‌های ارزیابی جشنواره شهید رجایی توجه کنند، خاطرنشان کرد: انتظار است دستگاه‌ها فعالیت‌های شاخص را احصاء و مشخص کنند.

وی با اشاره به هفته کار و کارگر گفت: امسال در اجرای برنامه‌های هفته کار و کارگر  باید نقش‌آفرینی و مشارکت بیشتری داشته باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اعلام اینکه تجلی حضور مردم در اقتصاد را می‌توانیم در بخش تعاون شاهد باشیم، تصریح کرد: مردم مازندران همواره حضور تاثیرگذار و تعیین‌کننده‌ای داشته‌اند.

این مسئول ادامه داد: کلیدی‌ترین واژه شعار امسال جهش است که باید زمان را در این موضوع مدنظر داشته و در کوتاه‌مدت با تلاش و همت همه دستگاه‌ها به آن دست پیدا کنیم.

باقری به خبری خوش در بخش آموزش تعاونی‌ها اشاره کرد و گفت: با توجه به منابع اعتباری مشخص آموزش بخش تعاون به فنی‌وحرفه‌ای سپرده می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای مازندران نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این اداره کل در دولت سیزدهم گفت: آموزش و تقاضامحوری در حوزه تولید و اشتغال باید زودبازده باشد.

سیدحسین درویشی با اشاره به اینکه ۱۹ گروه هدف داریم که آموزش‌ها توسط ۲۰ مرکز دولتی و ۲ هزار و ۵۸۳ آموزشگاه آزاد انجام می‌شود، تصریح کرد: آموزش برای ارتقای مهارت‌افزایی شاغلان در اولویت قرار گیرد.

وی خواستار تشکیل هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای در کنار صنایع شد و افزود: ۹۰ درصد آموزش جدید با کمک بخش خصوصی اجرا می‌شود.

مدیر اجتماعی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز در این جلسه از تدوین شیوه‌نامه برنامه‌های هفته کار و کارگر خبر داد و گفت: هفته کارگر فرصتی است که بتوانیم زحمات این افراد را به جامعه و مردم معرفی و از تلاش‌گران عرصه کار و تولید تجلیل کنیم.

ابوعلی مهدی‌زاده تصریح کرد: دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ضمن اعلام برنامه‌های شاخص، در اجرای برنامه‌های هفته کار و کارگر اهتمام ویژه داشته باشند.

وی افزود: در هفته کارگر سعی داریم از کارگران، کارفرمایان، خانواده‌های آنان و خانواده معزز شهدا و مدیران و واحدهای نمونه استان به نحو شایسته‌ای قدردانی کنیم.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳