تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۴
کد مطلب : ۴۸۵۷۴۹
شهید «کمال حسینیان» در وصیت‌نامه خود می‌گوید: «خواهرانم! همیشه مایه خوشبختی اسلام و انقلاب و فاطمه (س) باشید و زینب گونه برای امام اشک بریزید.»
۰
plusresetminus
پیام شهدا| خواهرانم اسلام با حجاب شما رونق می‌یابد
به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، شهید «کمال حسینیان» یکم شهریور ۱۳۴۶، در شهرستان آمل به دنیا آمد. پدرش سید حسن و مادرش حدیقه نام داشت. حوزوی درس خواند. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. بیست و هفتم فروردین ۱۳۶۵، در فاو بر اثر جراحات وارده به بدن، شهید شد، پیکر او مفقودالاثر است.

ای پدر جان! برای این که بیشتر به اسلام خدمت کنی دوست دارم که برادران کوچکم هم این راه را ادامه دهند و سربازی واقعی برای امام زمان باشند و بدانند که مسؤلیتی سنگین، بس خطیر به دوش آنهاست وباید این کوله بار گران را به سلامت به مقصذ برسانند و فردی نمونه برای جامعه باشند.

برادر بزرگ مهربانم! سعی کنید در خط امام و ولایت فقیه باشید و نماز و دعا به جان امام را فراموش نکنید و مایه سر بلندی ما باشید و دوست دارم که راهم را ادامه دهی و فردی متین و باایمان برای جامعه باشید.

سخنی با خواهرانم! سنگر حجاب را حفظ کنید. همیشه مایه خوشبختی اسلام و انقلاب و فاطمه (س) باشید و زینب گونه برای امام اشک بریزید. یکی از علل پیشرفت هر جامعه اسلامی، زنان جامعه اسلامی است که باید حجاب را رعایت کند و اسلام با حجاب شما رونق یافته و می‌یابد ... قرآن را زیاد بخوانید و از زینب سرمشق بگیرید که ا؛ و معلم شماست.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳