تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۸
کد مطلب : ۴۸۵۶۸۶
تیم کاله مازندران در خانه میزبان ذوب آهن اصفهان بود با بازی خیره‌کننده در آمل با تشویق هواداران مهمان پُرآوازه خود را با شکست بدرقه کرد.
۰
plusresetminus
پیروزی کاله مازندران مقابل ذوب‌آهن اصفهان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ؛ تیم بسکتبال کاله مازندران  موفق شد در  دیدار سوم مرحله پلی‌آف در بازی حساس  با نتیجه ۱۰۵ بر ۸۰ تیم ذوب‌آهن اصفهان را مغلوب خود کند و انتقام دو شکست خود را بگیرد.

تیم کاله مازندران در خانه میزبان ذوب آهن اصفهان بود که بعد از دو شکست با بازی خیره‌کننده در سالن پیامبر اعظم آمل با تشویق هواداران مهمان پُرآوازه خود را با شکست بدرقه کرد.

در همان ابتدای این بازی شاگردان نوری با در دست گرفتن نبض بازی، شوت‌های هدفمند و دفاعی جانانه برتری خود را به مهمان نشان دادند.

سالن پیامبر اعظم مملو از تشویق‌های تماشاگران آملی برای آسمان خراش‌های کاله بود که در نهایت توانست با اختلاف به ناکامی بازی‌های گذشته پاسخ دهد.

کاله مازندران نائب قهرمان فصل گذشته با این پیروزی شانس خود را  به بازی چهارم کشاند و ۲۷ فرودین در سالن پیامبر اعظم میزبان ذوب آهن اصفهان خواهد بود تا بعد از پیروزی در مرحله یک پنجم مهمان اصفهانی‌ها شود‌.

محمدرضا نوری سرمربی تیم کاله مازندران در گفتگو با خبرنگار بلاغ گفت: در بازی‌های قبلی متاسفانه دو بازیکن از دست داده بودسن و نتوانستیم جایگزین داشته باشیم، در این بازی بازیکنان جایگزین ما آمادگی لازم را داشتند و توانستند نکات فنی را به خوبی اجرا کنند.

وی بیان کرد: تمام تلاشمان را کردیم تا بازی خوبی ارائه کنیم و با اختلاف برنده شویم.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳