بازرس کانون کارگری تانکرداران کشور در گفتگو با بلاغ:

فراخوان‌های دشمن ارزشی برایمان ندارد

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۷
کد مطلب : ۴۸۵۶۸۴
بازرس کانون کارگری تانکرداران کشور گفت: صراحتاً اعلام می‌کنم بنده و تمامی همکارانم در هیچ یک از اعتصابات فراخوان شده که توسط بدخواهان این مرز و بوم طرح‌ریزی شده، شرکت نمی‌کنیم و آن را به رسمیت نمی‌شناسیم.
۰
plusresetminus
فراخوان‌های دشمن ارزشی برایمان ندارد
حسن‌محمدی در واکنش به خبر اعلام فراخوان اعتصاب رانندگان سوخت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«بلاغ» اظهار کرد: روزهای اخیر در فضای مجازی محتوایی منتشر شده که رانندگان ناوگان حمل و نقل سوخت کشور را به اعتصاب سراسری تشویق می‌کند؛ برخود لازم می‌دانم به نمایندگی از همکارانم و عضو کوچکی از جامعه بزرگ تانکرداران سوخت کشور و مازندران صراحتاً اعلام کنم بنده و تمامی همکارانم در هیچ یک از اعتصابات فراخوان شده که توسط بدخواهان این مرز و بوم طرح‌ریزی شده شرکت نمی‌کنیم و آن را به رسمیت نمی‌شناسیم.

وی افزود: با وجود مطالبات زیادی که داریم هیچ گاه سنگر خدمت به مردم را رها نمی‌کنیم.

موسس کانون کارگری تانکرداران مازندران، خاطرنشان کرد: ما به اینکه در ایران زندگی می‌کنیم و در عصری که رهبری این کشور آیت‌الله سید علی خامنه‌ای عزیز است به خود افتخار می‌کنیم و آن را غرور ملی خویش می‌دانیم.

بازرس کانون کارگری تانکرداران کشور تاکید کرد: بنده و همکارانم درسطح استان و کشور هیچگاه به خودمان اجازه نداده و نمی‌دهیم به دلیل مشکلات و مطالبات صنفی به حقه، وقفه یا خللی در انجام وظایف مان به عنوان سرباز این مرز و بوم ایجاد شود و خدای ناکرده مردم عزیز را دچار مشکل کنیم و قطعاً به خدمت‌رسانی مستمر در ناوگان حمل سوخت ادامه می‌دهیم.

محمدی، ادامه داد: به کوری چشم بدخواهان ایران، از تمام مشکلات اقتصادی با سربلندی عبور خواهیم کرد، آینده‌ای روشن در انتظار ایران مقتدر و قوی است.  

وی اذعان کرد: از تمامی دستگاه‌های اجرایی دخیل تقاضامندیم به مطالبات ما تانکرداران سوخت کشور توجه کنند؛ عدم همخوانی کرایه حمل سوخت و کالا، مشکل ماده ۳۸ تامین اجتماعی و نوسازی و استانداردسازی ناوگان حمل سوخت از مطالبات جدی همکارانم است که بارها بیان کرده و خواستار توجه جدی به این مطالبات هستیم.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳