سپاهان و نساجی به تساوی رسیدند؛

یک امتیاز طلایی ساکت در نقش جهان

تاریخ انتشارجمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۳
کد مطلب : ۴۸۵۶۶۶
تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش جهان نتوانست به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل مقابل نساجی دست پیدا کند.
۰
plusresetminus
یک امتیاز طلایی ساکت در نقش جهان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ به نقل از ورزش سه، روزهای تیره و تار سپاهان در دومین سال مربیگری ژوزه مورایس ادامه دارد. آنها در سومین بازی سال به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا نکردند، تا دو تساوی و یک شکست به نام آنها در سه مسابقه سال ۱۴۰۳ ثبت شده باشد.

این‌ها نتایجی هستند که شانس سپاهان برای بازگشت دوباره به جمع مدعیان قهرمانی را از بین بردند و به همین دلیل هم بود که هواداران سپاهانی پیش از سوت آغاز بازی تا پایان مسابقه علیه هیئت مدیره و مورایس شعار دادند و محرم نویدکیا را تشویق کردند. البته همانطور که گزارشگر مسابقه گفت، همین هواداران دو سال پیش همین رفتار را با نویدکیا انجام داده بودند.

سپاهان که روزهای بسیار سختی را پشت سر می‌گذارد، با تک امتیازی که در ورزشگاه نقش جهان کسب کرد، ۳۹ امتیازی شد تا حتی باخت ۴ بر یک تراکتور در خانه مقابل ذوب آهن هم سبب نشود که سپاهانی‌ها جای این تیم را در رتبه سوم بگیرند.

در سوی دیگر نساجی مازندران با یک امتیاز ارزشمندی که گرفت ۱۶ امتیازی شد و حالا امیدوارانه‌تر به آینده و جنگ بقا در هفت هفته باقی مانده می‌اندیشند.

ترکیب سپاهان:
نیما میرزازاد، سیاوش یزدانی، امید نورافکن، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده (۸۳-کاوه رضایی)، محمدجواد حسین نژاد، رضا اسدی (۸۳-رضا شکاری)، برایان دابو، علی اصغر اعرابی و شهریار مغانلو
سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب نساجی:
لوان گومز، صابر حردانی، امیرمحمد هوشمند، سعید غلامعلی‌بیگی (۷۰-وحید محمدزاده)، امیرسام دلیری، صابر حردانی، منصور باقری، محمود قائدرحمتی، اسماعیل بابایی (۴۶-مهرداد عبدی)، حسین زامهران (۸۵-مهدی رضایی)، محمدرضا عباسی، محمدرضا آزادی (۶۸-محمد عباس‌زاده)
سرمربی: ساکت الهامی

بهترین بازیکن:
محمدجواد حسین‌نژاد در بازگشت از مصدومیت فرم خوبی از خود نشان داد و بارها با حرکات فانتزی خود تلاش کرد که تیمش را در موقعیت گلزنی قرار بدهد. او یکی از فعال‌ترین بازیکنان سپاهان بود و عملکرد قابل توجهی داشت.

 اتفاق ویژه:
یک تساوی دیگر برای سپاهان و ادامه روند ضعیف این تیم اتفاق ویژه این مسابقه بود. اتفاق ویژه دیگر کسب اولین امتیاز توسط ساکت الهامی در مقابل سپاهان در ورزشگاه نقش جهان پس از هشت مسابقه بود.

انتهای خبر/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳