شورای فضای مجازی مازندران اعلام کرد:

تولید ۲۵ هزار محتوا در خبرگزاری‌ها و شبکه‌های اجتماعی

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۴
کد مطلب : ۴۸۵۶۵۳
دبیرخانه شورای فضای مجازی مازندران با انتشار نتایج یک داده‌کاوی، اعلام کرد: بررسی اطلاعات منتشر شده در بستر رسانه‌های الکترونیکی و فضای مجازی نشان می‌دهد که در ۶ ماه اخیر ۲۵ هزار محتوا در بخشهای اقتصادی، سیاسی و اجتماعی مربوط به دولت مردمی سیزدهم در این استان منتشر شده است.
۰
plusresetminus
تولید ۲۵ هزار محتوا در خبرگزاری‌ها و شبکه‌های اجتماعی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، دبیرخانه شورای فضای مجازی مازندران نتایج یک پیمایش مبتنی بر داده‌کاوی را در غالب گزارشی آماری برای استحضار عموم مردم منتشر کرد.

در این پیمایش که از ابزارهای جست‌وجو هوشمند در بستر اینترنت استفاده شده است، تعداد محتواهای منتشر شده با موضوع نماینده عالی دولت در مازندران در بازه زمانی ۶ ماهه منتهی به ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ مورد پایش و بررسی قرار گرفته است.

دبیرخانه شورای فضای مجازی مازندران با انتشار نتایج یک داده‌کاوی، اعلام کرد: بررسی اطلاعات منتشر شده در بستر رسانه‌های الکترونیکی و فضای مجازی نشان می‌دهد که در ۶ ماه اخیر ۲۵ هزار محتوا در بخش‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی مربوط به دولت مردمی سیزدهم در این استان منتشر شده است.

داده‌کاوی‌ها حاکی از آن است، در بازه این زمانی ۸ هزار و ۴۱ خبر مربوط به مقام عالی دولت در مازندران منتشر شده است که این تعداد خبر توسط ۲۸۲ منبع در سطح خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری پایش شده و از این تعداد ۳ هزار و ۹۳ مطلب دست‌اول و مابقی بازنشر بوده‌اند و در خبرگزاری‌های کشور در این بازه زمانی ۶ هزار و ۸۵ و در پایگاه‌های خبری هزار و ۴۶ خبر در رابطه با سیاست‌ها، دستاوردها و خدمات دولت مردمی منتشر شده است.
 

بر اساس این گزارش، در ۶ ماه گذشته ۱۷ هزار محتوا با موضوع رویدادها و خدمات دولت مردمی سیزدهم در بخش‌های زیربنایی، عمرانی، خدماتی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی در بستر دو پیام‌رسان داخلی ایتا و بله تولید و توزیع شده است و همچنین بررسی روزنامه‌هایی که نسخه الکترونیکی یا صفحاتی ثبت شده و رسمی در شبکه‌های اجتماعی دارند نشان می‌دهد که در همین بازه زمانی ۳۳۹ محتوا در روزنامه‌ها منتشر شده است.

 

در ادامه گزارش دبیرخانه شورای فضای مجازی آمده است: به طور کلی در بستر رسانه‌های اجتماعی در ۶ ماه اخیر ۹ هزار محتوا توزیع شده است که از این تعداد ۷ هزار و ۶۶ محتوا دست‌اول بوده که توسط هزار و ۴۵ منبع در بستر این شبکه‌ها تولید و توزیع شده است و مجموع کل این محتواها در این بازه زمانی حد.د ۹ میلیون پسندیده(لایک) داشته است.
 

در انتها این گزارش آمده است: مجموعه اقدامات انجام شده در تبیین دستاوردها و خدمات دولت مردمی سیزدهم حاصل راهبری‌های مقام عالی دولت در استان و مجموعه جامعه اطلاع‌رسانی مازندران اعم از صدا و سیما مرکز مازندران، روابط‌ عمومی استانداری، خبرنگاران سراسر استان، فعالان فضای مجازی استان و دستگاه‌های محتوایی استان است.

 
انتهای خبر/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳