فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور خبر داد:

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای «خان‌طومان» در شهرستان نور

تاریخ انتشارجمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۰
کد مطلب : ۴۸۵۶۵۲
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور گفت: مراسم شهدای خان‌طومان ۱۵ اردیبهشت با محوریت شهید جمشیدی برگزار می‌شود.
۰
plusresetminus
برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای «خان‌طومان» در شهرستان نور
مهدی فلاح در حاشیه دیدار با دانش‌آموزان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ» اظهارکرد: جشن پایانی روز اولی‌ها در شهرستان نور برای دانش‌آموزان دختر در سن ۹ سال و دانش‌آموزان پسر در سن ۱۵ سال برگزار شد.

وی گفت: این جشن‌ها می‌تواند از نظر معنوی برای دانش‌آموزان تأثیرگذار باشد و حضور همسالان در کنار هم در این برنامه‌ها خاطره ماندگار در ذهن دانش‌آموزان به وجود می‌آورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با تأکید به اینکه حضور مسئولان شهرستانی در این برنامه‌ها سبب تشویق دانش‌آموزان است، بیان‌ کرد: برنامه مدرسه کانون تربیتی محله در قالب محله مهدوی در مدارس اجرا می‌شود که در این طرح پایگاه‌های مقاومت بسیج و مدارس با یکدیگر همکاری می‌کنند.

فلاح خاطرنشان‌کرد: در این طرح مربیان از سوی پایگاه‌ها به مدارس می‌روند و با اجرای برنامه‌های متنوع زمینه انس و حضور بیشتر دانش‌آموزان با مساجد را فراهم می‌کنند.
 

وی با اشاره به اینکه فاصله گرفتن جوانان و نوجوانان با مساجد یکی از معضلات امروز جامعه است، افزود: امیدواریم با تقویت برنامه مدرسه کانون تربیت محله در هر محله و مدرسه و ایجاد شور و نشاط بین دانش‌آموزان بتوانیم سبب ارتقای معنویت در جامعه به ویژه بین جوانان و نوجوانان شویم.

فلاح با اشاره به امکانات ورزشی در پایگاه‌ها تأکیدکرد: مربیان بسیجی با اجرای برنامه‌های متنوع بر دانش‌آموزان در مساجد، حسینیه‌ها و اردوها در این طرح نشاط و شادی را بین دانش‌آموزان ایجاد می‌کنند و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد حضور پررنگ جوانان و نوجوانان در مساجد باشیم.
 

وی با ضرورت هماهنگی خانواده‌ها در این طرح بیان‌کرد: دعوت آموزش و پرورش و پایگاه‌های بسیج از خانواده‌ها برای آموزش و مشاوره در رابطه صمیمی‌تر خانواده‌ها و فرزندان در منزل می‌تواند در تشویق دانش‌آموزان در این طرح تأثیر بسزایی داشته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با اشاره به جلسه شهرستانی برای برنامه‌ریزی اردیبهشت مقاومت اظهارکرد: مراسم شهدای خان‌طومان در پانزدهم اردیبهشت و روز شهادت امام جعفر صادق (ع) با محوریت شهید بسیجی مدافع حرم علی جمشیدی در شهرستان نور برگزار می‌شود.
 
فلاح افزود: جشن تکلیف روزه اولی‌های دانش‌آموزان دختر در مقطع سوم ابتدایی با ۵۰۰ دانش‌آموز در مصلی الغدیر نور و ۳۰۰ دانش آموز پسر در مقطع متوسطه در سن ۱۵ سال در چمستان برگزار شد که سپاه شهرستان برای همه دانش‌آموزان پسر و دختر در این جشن هدایایی را در نظر گرفت.
 

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳