تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۴
کد مطلب : ۴۸۵۵۹۸
شهید «علی رمضان‌نژاد» در وصیت‌نامه خود می‌گوید: این وصیت را به خواهر و برادرم می‌کنم که درس خویش را خوب بخوانند که مدرسه سنگر است که خوب درس خواندن تیری شهاب گونه است به سنگر همه اهریمن صفتان و مزدوران تمام قدرت‌های جهانی.
۰
plusresetminus
پیام شهدا| مسجد و مدرسه سنگر است
به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، شهید علی رمضان نژاد یکم اردیبهشت ۱۳۴۹، در شهرستان بابلسر به دنیا آمد. پدرش عبدالسلام و مادرش خدیجه نام داشت. تا پایان دوره متوسطه درس خواند. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت.چهاردهم بهمن ماه ۱۳۶۵، در شلمچه بر اثر اصابت ترکش و تیر خلاص، شهید شد، مزار او در گلزار امام زاده ابراهیم تابعه زادگاهش قرار دارد.

خانواده عزیزم! مسیر استقلال آزادی و عزت و شرف مسیر خونباری است و باید این شجره طیبه را با خون آبیاری کرد شاید این خواست خداست که در این جنگ همه پرده‌های کفر و نفاق و دورویی کنار رفته و اسلام عزیز به معنای واقعی خود در مقابل کفر و همه قدرت‌های جهانی که برای رو در رو قرار گرفتن با اسلام در کنار صدام قرار گرفته اند، صف آرایی کرده است.

مادرم! صبر پیشه کن به یقین صبر و تحمل سختی‌ها مقدمه همه پیروزی هاست، مگر نه این است که خداوند نصرت و بیداری مؤمنین را بر خود واجب کرده است (وکان حققاً علینا نصرالمومنین).

این وصیت را به خواهر و برادرم می‌کنم که درس خویش را خوب بخوانند که مدرسه سنگر است که خوب درس خواندن تیری شهاب گونه است به سنگر همه اهریمن صفتان و مزدوران تمام قدرت‌های جهانی.

برادرمم!‌ای عزیز من!‌ای نوازش دهنده نغمه اخوت و دوست داشتن! امیدوارم وقتی که نهال قامتت به شکوفایی رسید، راه مرا ادامه دهی و تفنگ افتاده از دستم را برداری و به سوی هر چه کفر و نقاق است نشانه روید.

به تنها خواهرم، عزیز تنهایی مادرم و یگانه یادگار زینب گونه خود می‌گویم، همانند زینب کبری (س) که در بارگاه ظلم و ستم پسر مرجانه و پسر معاویه حجاب خود را حفظ کرده و حجاب لجن گونه امویان را درید، حجاب خود را حفظ کن و بدان که حفظ حجاب برای هر زنی از خون شهدا گرانقدر‌تر است.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳