تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۹
کد مطلب : ۴۸۵۵۸۸
مدیر آموزش و پرورش نور گفت: خانواده‌ها با تشویق فرزندان خود برای حضور در اجتماعات مانند محافل قرآنی و مساجد تلاش کنند.
۰
plusresetminus
خانواده‌ها مشوق حضور فرزندان در محافل قرآنی شوند
حسن ولی‌پور در حاشیه محفل انس با قرآن کریم دانش‌آموزی در مصلی الغدیر شهرستان نور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ» با اشاره به میزبانی چهره‌های قرآنی در شهرستان اظهار کرد: تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن فرصت مناسبی است تا دانش آموزان با قرآن مأنوس شوند.

وی گفت: حضور خانواده‌ها همراه با فرزندان در محافل قرآنی و مساجد می‌تواند در آشنایی کودکان و نوجوانان با این کتاب آسمانی که دستورالعمل زندگانی است، بسیار تاثیرگذار باشد.

مدیر آموزش و پرورش نور افزود: تلاوت قرآن آغاز آشنایی با قرآن کریم و مفاهیم آن است که در این محفل ما میزبان بیش از ۵۰۰ دانش‌آموز پسر در مقاطع مختلف با حضور قاری بین‌المللی هستیم.

ولیپور با اشاره به جریان تربیت تأکید کرد: جریان تربیت مثلث مسجد، مدرسه و خانواده هست که با همخوانی و هم‌افزایی در کنار هم به هدف اصلی می‌رسد.

وی با اشاره به تاثیرات منفی فضای مجازی در ایجاد افسردگی و فردگرایی بیان‌کرد: خانواده‌ها باید برای استفاده فرزندان از فضای مجازی برنامه‌ریزی و نظارت داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش نور افزود: خانواده‌ها با تشویق فرزندان خود برای حضور در اجتماعات مثبت مانند محافل قرآنی و مساجد می‌توانند از آسیب‌پذیری دانش‌آموزان در فضای مجازی جلوگیری کنند.

گفتنی است محفل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان با حضور قاری بین‌المللی قرآن استاد حمید شاکرنژاد و قاری ممتاز کشوری استاد جعفر ملک‌پور و دانش‌آموزان در مصلی الغدیر نور برگزار شد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳