فرمانده سپاه کربلا خبر داد:

آبرسانی به هزار و ۳۵۰ روستا تا ۳ سال آینده

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۹
کد مطلب : ۴۸۵۵۸۷
فرمانده سپاه کربلا گفت: در سه سال آینده هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای آبرسانی هزار و ۳۵۰ روستا در استان قرار گرفته است.
۱
plusresetminus
آبرسانی به هزار و ۳۵۰ روستا تا ۳ سال آینده
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ به نقل از خبرگزاری بسیج، سردار سیاوش مسلمی در ضیافت افطاری خانوادگی سربازان سپاه کربلا اظهار کرد: مراسم ضیافت افطاری یک بهانه‌ای است که ما در خدمت خانواده‌های همکاران باشیم و از نزدیک چهره نورانی خانواده های عزیزشان را زیارت کنیم.

مسلمی با بیان اینکه همکاران وظیفه همانند فرزندان ما هستند، افزود: ما در مجموعه سپاه سعی داریم در حوزه نوع همکاری و درکنارهم بودن همکاران رسمی و وظیفه به گونه ای عمل کنیم که انگار فرزندان ما هستند و فضای سپاه در ستاد استان، مجموعه لشکر و چه در نواحی به گونه ای راهبری شود که این فضای صمیمیت، برادری و فضای معنوی همیشه حفظ و باقی بماند و امروز همکاران وظیفه ما در سپاه از جمله بهترین جوانان ما در این استان هستند که ما توفیق بهره مندی از حضورشان را داریم.

وی به جمع خوب و صمیمی بین همکاران وظیفه و مجموعه سپاه اشاره نمود و گفت: بخش زیادی از ماموریت های سپاه امروز به دوش مجموعه همکاران وظیفه است. حدود ۷۰ درصد افرادی که در مجموعه سپاه به عنوان همکاران وظیفه‌ جذب می‌شوند بواسطه سابقه بسیجی که دارند انجام می شود و ۳۰ درصد به صورت اجباری و از طریق نظام وظیفه و فراجا به سپاه سرباز داده می‌شود و به این واسطه یک جمع بسیار خوب و صمیمی داریم.

فرمانده سپاه کربلا از وظیفه بزرگ این نهاد مقدس یاد کرد و افزود: راه مبارزه با استکبار خدمت به مردم  است بر اساس اصل ۱۵۰ قانون اساسی سپاه وظیفه صیانت وحفظ و نگهداری دستاوردهای انقلاب اسلامی را دارد چه در درون کشور باشد چه در بیرون از کشور اما آنچه که به عنوان دال مرکزی و آن هدف اصلی ماموریت های سپاه شمرده می شود این است که برای مردم، از مردم و با مردم باشد و سعی کردیم در تمام ماموریت‌ها نسبت به این مسئله توجه داشته باشیم.

مسلمی گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) که مسئولیتش به عهده سپاه است در یکی دوسال گذشته بیش از 330 میلیارد تومان هزینه در حوزه آب گذاشته شد و بیش از ۲۰۰ روستا از نعمت آب بهره‌مند شدند. در سه سال آینده بیش از هزار و ۷۰۰ میلیارد اعتبار در قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) برای آبرسانی هزار و ۳۵۰ روستا در استان مازندران قرار گرفته است.

وی از اقدامات مجموعه سپاه در بخش جاده ای خبر داد و گفت: ما  در طول این مدتی که بعنوان خدمتگزار مجموعه بسیج و سپاه در استان مازندران مشغول به فعالیت هستیم بیش از ۸۰۰ کیلومتر راه روستایی و جاده بین مزارع توسط سپاه احداث شد و در قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) برای سه سال آینده بیش از هزار و ۵۰۰ کیلومتر که ۵۰۰ کیلومتر آسفالت و روکش آسفالت می باشد و  هزار کیلومتر هم باید زیرسازی و آسفالت در حوزه روستایی داشته باشیم.

مسلمی در حوزه ساخت مسکن محرومین اظهار کرد: حدود هزار و ۷۵۰ خانه مسکن محرومین ظرف سه الی چهار سال ساخته شد.

وی به اقدامات سپاه در بحث امنیت، سواحل، جنگل و .. اشاره کرد و گفت: هدف اصلی همه این ها این است که مردم در آرامش و در آسایش باشند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳