رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران خبر داد:

کشف احتکار ۲۰ میلیاردی لوازم خانگی در ساری

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۴۸۵۵۸۱
رئيس پليس امنيت اقتصادی مازندران از کشف يک انبار احتکار لوازم خانگی به ارزش ۲۰ ميليارد ريال در شهرستان ساری خبر داد.
۰
plusresetminus
کشف احتکار ۲۰ میلیاردی لوازم خانگی در ساری
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ به نقل از خبرگزاری پلیس، محمد محمدپور اظهار کرد: در اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و مبارزه با احتكار کالا، ماموران پليس امنيت اقتصادي استان مازندران در شهرستان ساري از وجود يک انبار احتکار لوازم خانگي مطلع شدند.
 
وي گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادي پليس امنيت اقتصادي استان و کارشناسان اداره صمت شهرستان ساري از اين انبار بازديد و در بازرسي از آن انواع لوازم خانگي برقي، ظروف شيشه اي برند ايراني كشف كردند که طي بررسي کارشناسان، اين انبار در سامانه تجارت و انبارها ثبت نبود و در مصاديق احتکار قرار گرفت.
 
رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران با اشاره به اينکه ارزش ريالي کالاهاي کشف شده از سوي کارشناسان ۲۰ ميليارد ريال برآورد شده است، گفت : در اين خصوص پرونده تشکيل و مالک انبار نيز به مراجع قضائي معرفي شد.
 
محمد پور خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و احتکار کالاهاي اصلي و ضروري مردم، يکي از اولويت‌هاي مهم پليس است که در اين راستا با تشکيل قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، شاهد اقدامات خوبي در اين زمينه بوده‌ايم.
 
وي ضمن تقدير و تشکر از مساعدت و معاضدت  از هموطنان عزيز در کل استان مازندران  درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه جرايم اقتصادي، موضوع را به مرکز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳