مسئول قرآن و عترت ارشاد مازندران عنوان کرد:

برنامه‌ریزی و پایش فعالیت موسسات قرآنی در مازندران

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱
کد مطلب : ۴۸۵۵۵۸
مسئول قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: در گردهمایی موسسات قرآنی آسیب‌شناسی از وضعیت خدمات ارائه می‌شود.
۰
plusresetminus
برنامه‌ریزی و پایش فعالیت موسسات قرآنی در مازندران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، محمدباقر علی‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی در ارتباط با اقدامات انجام شده برای برگزاری نمایشگاه اظهار کرد: با همکاری واحدهای فرهنگی برخی ادارات، نمایشگاه امسال فعالیت خویش را  به مدت چهار روز آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: نمایشگاه در دو شیفت صبح و عصر پیگیری می‌شود و برنامه‌های متعدد فرهنگی در حاشیه برگزاری نمایشگاه پیش‌بینی شده است.

مسئول قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان فرهنگی شهرداری ساری، اداره‌کل کتابخانه عمومی، حوزه هنری و آموزش و پرورش مازندران، افزود: برنامه‌های متعددی هم در طول این مدت در دستور کار دادیم.

علی‌نژاد با اعلام اینکه برگزاری محفل‌های قرآنی ویژه دانش آموزان در برنامه کاری مجموعه ما قرار دارد، ادامه داد: محفل قرآنی ویژه دانش آموزان، نونهالان و نوآموزان قرآنی با همکاری موسسات قرآنی برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: محفل قرآنی دانش آموزی به صورت دائم هر روز پیگیری می‌شود. همچنین رونمایی از آثار هنری تولید شده انجام می‌شود.

علی‌نژاد اضافه کرد: در بخش محتوایی بنا داریم عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان مازندران که در زمینه قرآن فعالیت دارند را تشریح کنیم و همچنین تجلیل از فعالان قرآنی استان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده نمایشگاه است.

مسئول قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برنامه‌ریزی برای گردهمایی موسسات قرآنی خبر داد و گفت: در این گردهمایی آسیب‌شناسیی از وضعیت خدمات ارائه شده در این موسسات انجام می‌شود و بنا داریم دغدغه فعالان این حوزه را هم دریافت کنیم.

گفتنی است: بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت استان مازندران ۱۸ لغایت ۲۱ فروردین‌ماه به مدت چهار روز در سالن مرحوم هراتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در دو نوبت صبح و عصر برپا است.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳