تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۴۸۵۵۵۶
فرماندار شهرستان نور گفت: امسال راهبرد و برنامه‌ریزی براساس جذب سرمایه‌گذار و تولید مازاد در حوزه کشاورزی، صنعت، توریسم باشد.
۰
plusresetminus
راهبرد امسال جذب سرمایه‌گذار و افزایش تولید است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، بیژن پولادی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نور که در مصلی الغدیر برگزار شد با اشاره به ضرورت جهاد تبیین اظهار کرد: جهاد تبیین فرمایش رهبری و نیاز امروز جامعه است و دشمن در فضای غبار آلود در همه عرصه‌ها چه در حوزه رسانه و چه در فضای حقیقی به دنبال سیاه‌نمایی و کتمان حقیقت است و یکی از مأموریت‌های ما هدایت ذهن عامه جامعه در مسیر روشنگری است.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به ماه مبارک رمضان، افزود: در این ماه که ماه بندگی و شیطان در زنجیر است همه به ویژه مسئولان باید به‌دنبال خودسازی باشیم تا دچار عقوبت دنیوی و اخروی نشویم که عواقب امور خطرناک و اثر آن را می‌توانیم در زندگی ببینیم.

پولادی با تأکید به حفظ آبروی مومن بیان‌ کرد: خداوند ستارالعیوب است و عیب‌ها را می‌پوشاند و نباید با آبروی دیگران بازی کنیم که اثر آن را در همین دنیا خواهیم دید. وی با اشاره به سلامت نفس خاطرنشان کرد: سلامت نفس یکی از صفات مومن است که باید در روحیه مدیران جمهوری اسلامی باشد و تا مسئولان خودسازی نکنند نمی‌توانند جامعه را مدیریت کنند، تناقض حرف و عمل مسئولان در جامعه سبب نارضایتی مردم است و برای نظام هزینه ایجاد می‌کند.

فرماندار شهرستان نور با تأکید بر ضرورت رعایت مسئولان، مدیران، شهرداران و شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان نور اظهارکرد: مسئولان شهرستان نور با همت و عزمی که دارند کارها را با قدرت ادامه می‌دهند و لحظه‌ای نباید از خدمت به مردم غفلت کنیم.

پولادی با اشاره به اهداف نظام و انقلاب اسلامی و منویات رهبری افزود: امسال از سوی مقام معظم رهبری سال (جهش تولید با مشارکت مردم) نامگذاری شد که مسئولان و مدیران شهرستان نور باید در راستای اجرای شعار به صورت جهادی تلاش کنند تا در پایان سال عملکرد مثبتی ارائه دهند.

وی گفت: امسال در جلسه نوروزی رئیس جمهور با استانداران و فرمانداران در سراسر کشور سیاست‌های دولت ابلاغ شد و در حوزه اقتصاد مسائلی مطرح شد که در بحث مردمی‌سازی اقتصاد همه باید همکاری کنیم تا اقتصاد پویا شود و نظارت هم یکی از مسائل مهمی است که دستگاه ناظر باید در نظر داشته باشند تا موتور حرکت دولت سیزدهم با قدرت پیش برود و مدیران باید خودشان را با این حرکت تطبیق دهند.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به خسارت‌های سیل در سال گذشته خاطرنشان‌کرد: با توجه به شرایط دولت و مشکلات با بهره‌مندی از منابع داخلی، کمک بسیاری از مردم و بخشی از ستاد بحران، توانستیم کارها را پیش ببریم و با تمام مشکلات بسیاری از موضوعات زیرساختی در شهرستان اجرایی شد.

پولادی با اشاره به نوآوری تأکید کرد: امسال باید راهبرد و برنامه‌ریزی بر اساس جذب سرمایه‌گذار و تولید مازاد در حوزه کشاورزی، صنعت، توریسم و ... مدیریت شود و نیاز به پیگیری مداوم مدیران دارد.

وی با اشاره به مواهب الهی، جنگل، دریا، جلگه کوهستان و... در شهرستان نور بیان‌کرد: در حوزه جذب توریست و سرمایه‌گذار باید پیوست فرهنگی داشته باشیم و همه کارهای عمرانی و اقتصادی باید با پیوست فرهنگی باشد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳