نماینده ولی فقیه در مازندران:

امنیت کشور را به برکت شهدا داریم

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۱
کد مطلب : ۴۸۵۵۵۵
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امنیت کشور را به برکت شهیدان و سربازان امام زمان(عج) داریم.
۰
plusresetminus
امنیت کشور را به برکت شهدا داریم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی شنبه‌شب در مراسم وداع شهید مدافع امنیت محسن حسین‌نیا در بهنمیر ضمن دیدار با خانواده شهید، اظهار کرد: اولا تسلیت عرض می‌کنم و تبریک، شهادت آقا محسن حسین‌نیا را به خانواده، همسر، فرزندانش، همشهریان، همکاران و ... جای تسلیت و تبریک دارد.
 
وی افزود: از این همه تجلیل، شکوه حضور هم در مراسم تشییع پیکر و در مراسم وداع جمعیت بسیار بسیار عظیمی حضور پیدا کردند که صمیمانه تشکر می‌کنم.
 
محمدی لائینی تصریح کرد: شهید آقا محسن ویژگی‌های زیادی داشت مداح، قاری، نائب قهرمان تکواندوی کشور، بسیار جوان علاقه‌مند، دیندار، مقید به نماز، به ولی فقيه بود که جانانه جنگید و دفاع کرد و در راه خداوند به شهادت رسید.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران اعلام کرد: درود خدا به این شهید بزرگوار، درود خدا به بهنمیر، درود خدا به مازندران و به خانواده سرفرازی که بالاخره چنین فرزندی را تربیت کردند، درود خدا به همکارانش که چنین عزیزی را در جمع خودشان دارند البته چنین عزیزانی زیاد داریم‌.
 
وی تاکید کرد: ما امنیت کشور و استان خودمان را در این شرایط در ۲۲ بهمن سال گذشته، انتخابات، روز قدس به برکت شهدا و همین عزیزان، سربازان آقا امام زمان(عج) داریم.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳