تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵
کد مطلب : ۴۸۵۵۴۷
اوضاع روانی ساکنان غاصب سرزمین‌های اشغالی پس از تهاجم اسرائیل به سرکنسولگری جمهوری اسلامی در سوریه و تهدید ایران به گرفتن انتقام خون نظامیان ترور شده آنچنان بهم ریخت که وحشت سراسر اسرائیل را فرا گرفته و هر لحظه تلخی انتظار مرگ بر زندگی اشغالگران جاری است.
۰
plusresetminus
انتظار مرگ برای اسرائیلی‌ها، بدتر از مرگ است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ به نقل از کیهان؛ وبسایت آمریکایی «دیلی بیست» درباره وحشت ایجاد شده در میان اسرائیلی‌ها پس از تهدید ایران به گرفتن انتقام خون نظامیان ترور شده در سوریه نوشت: ارتش اسرائیل دفاع هوائی را تقویت کرده و مرخصی سربازان را در یگان‌های رزمی لغو می‌کند در حالی که برخی غیرنظامیان بنابر گزارش‌ها در حال انبار کردن کالا‌ها و جمع‌آوری پول نقد هستند.

این اقدامات پس از هشدار رهبری ایران مبنی بر این که اسرائیل برای ترور «محمدرضا زاهدی» فرمانده ایرانی و چند تن دیگر سیلی خواهد خورد، افزایش یافته است. ارتش اسرائیل اعلام کرد که مرخصی سربازان نیرو‌های دفاعی اسرائیل در واحد‌های رزمی را لغو می‌کند.

اسرائیل همچنین به عنوان یک اقدام احتیاطی تخلیه سفارتخانه‌ها و خروج سفیران خود را از نمایندگی‌های خارجی این کشور در سراسر جهان آغاز کرده است. اما این صرفا دولت اسرائیل نیست که اقدامات اضطراری را انجام می‌دهد. به گزارش شبکه خبری «آی ۲۴» بانک مرکزی اسرائیل توصیه کرده که نهاد‌های مالی خود را برای برداشت‌های بزرگ اسکناس از خودپرداز‌ها توسط اسرائیلی‌ها آماده کنند، زیرا عموم مردم اسرائیل برای اقدام تلافی‌جویانه ایران آماده می‌شوند.

بسیاری از اسرائیلی‌ها به فروشگاه‌ها رفته و در حال خرید اقلام ضروری به خصوص مواد غذایی هستند و خود را برای بدترین سناریو‌ها آماده کرده‌اند. برخی از مقام‌های اسرائیلی مجبور شده‌اند از غیرنظامیان بخواهند آرامش خود را حفظ کنند و به ساکنان گفته‌اند که نیازی به برداشت پول نقد یا تهیه ژنراتور‌های پشتیبان نیست.
 
 اسرائیل همچنین به منظور مختل کردن حملات احتمالی علیه تل‌آویو، اقدامات مرتبط با ایجاد پارازیت در سیستم موقعیت یاب جهانی یا جی‌پی‌اس خود را گسترش داده است. این موضوع باعث ایجاد اختلالات گسترده در چی‌پی‌اس در سراسر اسرائیل شده است.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳