تاریخ انتشارجمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۴۸۵۵۰۲
استاندار مازندران با اشاره به اینکه همه ما گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم، گفت: انقلاب اسلامی ایران در عمق اذهان و دل‌های دنیا نفوذ پیدا کرده است.
۰
plusresetminus
انقلاب اسلامی ایران در تمام دنیا نفوذ پیدا کرده است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، سیدمحمود حسینی‌پور پیش از ظهر در سخنرانی در جمع راهپیمایان روز قدس ساری اظهار کرد: خداوند ماه رمضان را میدان مسابقه برای بندگان قرار داد تا از هم سبقت بگیرند.

وی افزود: شما مردم متدین و روزه‌دار، لیالی قدر را گذراندید و در روز قدس با آمادگی کامل آمدید تا سرنوشت معنوی فلسطین را روشن کنید.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: امام راحل مبتکر روز قدس در سال ۵۸ برای اینکه جبهه حق و جبهه باطل در دنیا راهشان مشخص شود این روز را نامگذاری کردند.

مقام عالی دولت در استان گفت: آرام آرام تمام دنیا با ابتکار امام عزیز و حضور همیشه در صحنه ملت ایران هماهنگ شدند و بر علیه رژیم صهیونیستی شعار دادند.

حسینی‌پور عنوان کرد: امروز این راهپیمایی‌ها جبهه حق و باطل را در جهان نمایان کرد امروز قدس تنها نماد مسلمانان نیست بلکه نماد آزادگان جهان است و امروز ۱۵۶ کشور دنیا به ندای امام راحل لبیک گفتند و این حقانیت روز قدس و امام راحل را به اثبات رساند.

وی افزود: امروز راهبرد غیرقابل تغییر نهضت امام راحل با محوریت مقام معظم رهبری در جهان در حال استمرار است قابل تغییر است چرا که برای تمدن اسلامی راهی جز نابودی استکبار وجود ندارد.

استاندار مازندران اعلام کرد: امسال ۱۵۶ کشور دنیا اعم از مسلمان و غیرمسلمان شعار آزادی قدس را سر می‌دهند که حاکی از ورود جهان به عرصه جدیدی است.

مقام عالی دولت در استان ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی ایران همچون شجره طیبه در منطقه و جهان در حال تکثیر است.

حسینی‌پور عنوان کرد: امروز طوفان‌الاحرار در حال تکثیر است که قطعاً در زمان و مکان مناسب پشیمان کننده خواهد بود.

وی افزود: بی‌شک نقش بی‌بدیل سردار دل‌ها  که امروز جبهه مقاومت با  نگاه راهبردی برگرفته از سیاست‌های جامع او در جهان رونمایی شد جای خالی‌اش بیش از پیش احساس می‌شود.

استاندار مازندران اذعان کرد: امروز ما یادی می‌کنیم از تمام شهدای مقاومت، شهدای خان‌طومان که در جبهه مقاومت نقش مؤثری داشتند؛ امروز جای شان خالی است تا ذلت رژیم صهیونیستی را ببینند.

مقام عالی دولت در استان گفت: جنگ‌های متفاوت انجام شده دارای پیچیدگی های متعددی است که تا امروز به جنگ غزه ختم شده است که دستاوردهای متفاوتی داشت که نشان از برنامه‌ریزی جبهه مقاومت دارد.

حسینی‌پور عنوان کرد: این جنگ با شلیک بیش از ۲ هزار راکت آغاز شد و آن‌ها با گنبد آهنین برای خود بهشتی را ساخته بودند اما جبهه مقاومت با محوریت حماس، خواب‌شان را آشفته کردند.

وی افزود: در سکوت محض ابرقدرت‌های سلطه فرو رفتند و تمامی معادلات علمی و نظامی دنیا را به هم ریختند تا این حمله به عنوان یک شکست بزرگ ثبت شد.

استاندار مازندران تاکید کرد: این رژیم بدنبال این شکست در پی جبران درآمد که کشتار بیش از ۱۴ هزار کودک و ۹ هزار کودک تنها در یک عملیات آنان بخشی از این جنایات آنان است تا در دل مسلمانان، رعب ایجاد کند.

مقام عالی دولت در استان ادامه داد: اما در ادامه کشورهای دنیا نظیر یمن، لبنان و فلسطین پای کار آمدند و لذا جمهوری اسلامی ایران که امروز رژیم صهیونیستی در تلاش است تا به هر روشی به صحنه درگیری بکشاند اما نمی‌داند جمهوری اسلامی ایران دارای رهبری آگاه و هوشمند است.

حسینی‌پور گفت: روز گذشته ایادی رژیم صهیونیستی در شرق کشور یک حرکت مذبوحانه را انجام دادند اما انقلاب اسلامی ایران در عمق اذهان و دل‌های دنیا نفوذ پیدا کرده است.

استاندار مازندران متذکر شد: همه ما گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم و نباید در تحلیل‌هایمان دچار اشتباهات راهبردی شویم.

مقام عالی دولت در استان گفت: امروز مقام معظم رهبری سیاست کلی جهان اسلام که نابودی رژیم صهیونیستی است را طراحی و تدوین کرده است که با ایستادگی و لطف خدا مسیر طی خواهد شد.

حسینی‌پور در پایان از تمام مردم و مسئولان مازندران جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس و خلق حماسه با شکوه دیگر در دیار علویان قدردانی کرد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳