معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

ذات رژیم صهیونیستی و آمریکا درنده‌خویی است

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۴۸۵۴۳۸
معاون برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ذات و ریشه رژیم صیونیستی آدم‌کشی است و اینگونه اقدامات جنایتکارانه از سوی آنان، جای تعجب ندارد.
۰
plusresetminus
ذات رژیم صهیونیستی و آمریکا درنده‌خویی است
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی بلاغ؛ ظهر امروز تجمع اعتراض‌آمیز جامعه پزشکان و کادر درمان بیمارستان بوعلی سینا ساری به حادثه بمباران سفارت ایران در سوریه و به شهادت رسیدن هفت تن از دیپلمات‌های ایرانی انجام شد.

حاضرین در این تجمع ضدصهیونیستی با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر کودک‌کش و مرگ بر آمریکا، اعتراض خود را نسبت به اقدام اخیر رژیم صهیونیستی ابراز و این جنایت آنان را در به شهادت رساندن دیپلمات‌های ایرانی محکوم کردند.



عزت‌الله محمدی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: رژیم اشغالگر و غاصب اسرائیل، ید طولانی در خلق چنین جنایاتی دارد.

وی افزود: ذات و ریشه این رژیم صیونیستی آدم‌کشی است و اینگونه اقدامات جنایتکارانه از سوی آنان، جای تعجب ندارد.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، خاطرنشان کرد: این رژیم صهیونیستی در غزه یک بیمارستان را بمباران کرد، مردم مظلوم فلسطینی را زنده به گور کرده است، اخیرا نیز واقعه دردناک و جان‌سوز بیمارستان شفا را رقم زده است و اکنون نیز اقدام به جنایتی دیگر در در حمله به کنسولگری ایران در دمشق کرده است.



محمدی ادامه داد: جامعه پزشکی استان مازندران ضمن اعلام انزجار و محکومیت رژیم صهیونیستی در حادثه اخیر، آمادگی کامل خود را برای کمک به مردم مظلوم غزه اعلام می‌دارد.

وی بیان کرد: بمباران سفارت ایران در سوریه در واقع تجاوز به خاک کشور عزیزمان ایران محسوب می‌شود که شدیدا آن را محکوم می‌کنیم و خواستار هرگونه مقابله به مثل این اقدام جنایتکارانه هستیم.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱