تاریخ انتشارشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۴۸۵۱۵۹
سید میلاد تقوی به مدت چهار سال به عنوان رئیس فدراسیون والیبال انتخاب شد.
۰
plusresetminus
سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«بلاغ»، با برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال، پس از شمارش آراء، سید میلاد تقوی مازندرانی با کسب ۶۱ رای به عنوان رئیس فدراسیون والیبال برای چهار سال آینده انتخاب شد و محمود افشاردوست ۶ رای به دست آورد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال امروز شنبه ۲۶ اسفند به ریاست شروین اسبقیان در آکادمی ملی المپیک برگزار و در پایان میلاد تقوی با ۶۱ رای به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

سید مناف هاشمی هم به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک در مجمع حضور داشت.

محمود افشاردوست، پیمان اکبری، سید میلاد تقوی، محمد منصوری و امیرحسین منظمی نامزدهای ریاست فدراسیون والیبال بودند که منصوری در مجمع شرکت نکرد و به منزله انصراف بود.

پیمان اکبری نیز علی‌رغم اینکه در مجمع حضور داشت اما در نامه‌ای خطاب به دبیر فدراسیون از حضور در انتخابات انصراف داد. امیرحسین منظمی هم با وجود حضور در مجمع از کاندیداتوری خود انصراف داد.

پیش از این محمدرضا داورزنی در دو دوره طی سالهای ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۶ و همچنین ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۲ ریاست فدراسیون والیبال را بر عهده داشت.

بعد حضور باران‌چشمه در فدراسیون زورخانه‌ای، پریچهره در فدراسیون انجمن‌های ورزشی و ناظری در فدراسیون چوگان، سید میلاد تقوی چهارمین مدیر فدراسیون‌نشین مازندرانی است که عنوان ریاست فدراسیون را برعهده گرفته است.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳