مدیرکل انتقال خون مازندران اعلام کرد:

زمان فعالیت مراکز انتقال خون در نوروز و ماه رمضان

تاریخ انتشارشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۴۸۵۱۵۶
مدیرکل انتقال خون مازندران گفت: مراکز اهدای خون استان در ایام ماه مبارک رمضان و ایام نوروز براساس زمان‌بندی جدید فعال خواهند بود.
۰
plusresetminus
زمان فعالیت مراکز انتقال خون در نوروز و ماه رمضان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، عبدالله محمدی‌فیروزجایی صبح امروز در بازدید از مراکز انتقال خون ساری اظهار کرد: مراکز اهدای خون استان مازندران در ماه مبارک رمضان از تاریخ ۲۲ اسفند مصادف با اولین روز ماه رمضان تا عید سعید فطر بر اساس زمانبندی جدید فعال خواهند بود.

وی گفت: مراکز اهدای خون ساری، بهشهر، بابل، آمل و تنکابن در ماه مبارک رمضان از ساعت هشت صبح لغایت ۱۳ و شب از ساعت ۲۰:۱۵ لغایت ۲۴ فعال و آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون خواهند بود.

مدیرکل انتقال خون مازندران بیان کرد: مراکز اهدای خون، چالوس، نور و رامسر نیز از ساعت ۸ صبح  الی ۱۳ و شب های  قدر از ساعت ۲۰:۱۵  لغایت ۲۴ پذیرای اهداکنندگان و مرکز اهدای خون گلوگاه در روزهای شنبه و چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۳ آماده ارائه خدمت به اهداکنندگان خون خواهند بود.

محمدی‌فیروزجایی تصریح کرد: مرکز اهدای خون قائم شهر شب‌ها از ساعت ٨/١٥ الی ٢٤ فعال است.

این مسئول خاطرنشان کرد: تمامی مراکز اهدای خون در روز ۲۹ اسفند در شیفت صبح  از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۳ و در ایام تعطیل نوروز در شیفت شب از ۲۰:۱۵ لغایت ۲۴در خدمت مردم نوعدوست استان برای اهدای خون هستند.

وی ضمن ابراز نگرانی از وضعیت ذخایر خونی استان به ویژه در گروه خونی O مثبت در این روزها گفت: نزدیک شدن ایام ماه مبارک رمضان و همزمان ورود به تعطیلات عید نوروز به شرط ادامه کاهش مراجعات مردم برای اهدای خون، موجب تشدید این وضعیت خواهد شد.

محمدی‌فیروزجایی از هم استانی‌های نوعدوست به ویژه جوانان درخواست کرد درشروع ماه مبارک رمضان و سال جدید مسئله اهدای خون را در اولویت برنامه‌های کاری خود قرار دهند و با یک نوبت اهدای خون سلامتی را به سه بیمار هدیه کنند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳