فرمانده سپاه حضرت ابولفضل(ع) لرستان عنوان کرد:

شناسایی استعداد نسل جوان در رویداد تولید محتوای بسیج

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳
کد مطلب : ۴۸۴۹۷۴
فرمانده سپاه حضرت ابولفضل(ع) لرستان گفت: پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج اثری ماندگار در شناسایی استعداد پنهان نسل جوان و نوجوان است.
۰
plusresetminus
شناسایی استعداد نسل جوان در رویداد تولید محتوای بسیج
به گزارش بلاغ به نقل از راه دانا، سردار نعمت‌الله باقری پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج را اثری ماندگار در شناسایی استعداد پنهان نسل جوان و نوجوان دانست و گفت: آن چیزی که امروز من در این رویداد دیدم تفاوت غیر پیش بینی آن نسبت به سال گذشته بود.

وی یادآور شد: آمار تولید تیم‌های شرکت کننده و نوع فعالیتی که آنان در این رویداد انجام می‌دهند بسیار حائز اهمیت است از اینکه آنان تولیدات خودشان را متناسب با حوادث روز دنیا خلق می کنند.

فرمانده سپاه حضرت ابولفضل(ع) استان لرستان گفت: شرکت‌کنندگان اتفاقات روز دنیا را متناسب با حوادثی که در دنیا رخ می دهد طراحی و اجرا کردند که کمک شایانی در به تصویر کشیدن اتفاقاتی که در دنیا رخ می دهد به خصوص اتفاقاتی که در غزه رخ می دهد، دارد.

سردار باقری با اشاره به اینکه ابزار جنگ دشمن رسانه است، گفت: باید باورمان شود از اینکه دشمن تاکتیکش را عوض کرده و به سمت رسانه پیش رفته است.

وی با اشاره به موضوع پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، گفت: شرکت کنندگان در این رویداد زشتی‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین و مظلومیت مردم بی دفاع غزه را به تصویر کشیده اند.

فرمانده سپاه حضرت ابولفضل(ع) لرستان اظهارداشت: نکته دیگراین است که شرکت کنندگان انگیزه مضاعفی برای حضور در سال آینده این رویدادپیدا کردند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳