مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای:

بازی‌های رایانه‌ای یک صنعت خلاق است

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰
کد مطلب : ۴۸۴۹۷۳
مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گفت: بازی‌های رایانه‌ای یک صنعت خلاق است به این معنا که همه محصول یک دنیای جدید را به روی مخاطبش باز می‌کند.
۰
plusresetminus
بازی‌های رایانه‌ای یک صنعت خلاق است
به گزارش بلاغ به نقل از دانا، محمد امین حاجی هاشمی با حضور در پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: بازی های رایانه ای یک صنعت خلاق است به این معنا که همه محصول یک دنیای جدید را به روی مخاطبش باز می کند؛ هر بازی یک روایت جدیدی را به روی مخاطبش باز می کند، یعنی اینکه ایده های جدید خیلی در صنعت بازی سازی مهم است.

وی افزود: برگزاری چنین رویدادهایی که به صورت سالانه برگزار می شود به تولیدکنندگان استانی  کمک می کند تا خودشان را برای رویدادهای سالانه آماده کنند.

حاجی هاشمی بیان کرد: شناسایی و معرفی ایده های جدید کمک می کند تا در صنعت بازی سازی چه در کشور و چه در جهان مخاطبان زیادی را به خود اختصاص دهد، مخاطبان تشنه ایده جدید و جذاب هستند.

وی یادآور شد: موضوعاتی با مضمون مقاومت و غزه در این رویداد از نکته های مثبت و روز دنیا است؛ مخاطب آماده است تا این موضوعات را بشنود. تیم‌ها ایده های جدید و خلاقانه ای داشتند؛ این رویداد به رشد و توسعه بازی سازی بومی با محتوای غنی ایرانی – اسلامی کمک می کند.

وی ادامه داد: انشاالله بنیاد بازی های رایانه ای بتواند در کنار مجموعه بسیج این رویداد را به رویدادهای دیگر وصل کند و به انتشار و جهانی سازی محصولاتی که در کشور تولید شده کمک کند.

مدیرعامل بنیاد ملی بازیهای رایانه ای در پایان با بیان اینکه مسیر تولید و بازی یک چرخه ای دارد، گفت: این رویداد در واقع به مرحله تولید کمک می کند تا تیم ها بازی های خودش را در رویداد تولید کنند و خودشان را در بازی های رایانه ای که دهه فجر برگزار می شود؛ آماده کنند و در آنجا برای انتشار داخلی مورد حمایت و سرمایه گذاری قرار دهند؛ به نظر می رسد در این برنامه تیم های خوبی شرکت کردند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳