تاریخ انتشاريکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
کد مطلب : ۴۸۴۷۱۴
استاندار مازندران گفت: همه اقدامات برای برگزاری انتخابات انجام شد و آماده برگزاری انتخاباتی پرشور هستیم.
۰
plusresetminus
تمام اقدامات برای برگزاری انتخابات فراهم است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، سیدمحمود حسینی‌پور بعد از ظهر امروز در حاشیه جلسه هیات اجرایی و نظارت حوزه انتخابیه تنکابن رامسر و عباس آباد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از نزدیک و میدانی روند برگزاری انتخابات را بررسی می‌کنیم.وی با بیان اینکه همه اقدامات برای برگزاری انتخابات انجام شد و مازندران آماده برگزاری انتخاباتی پرشور است، افزود: فرمانداران براساس روزشمار برنامه‌ها را آماده کردند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات شاهد خواهیم بود، اظهار کرد: مردم حضور پررنگی در حوزه تبلیغات انتخابات نشان دادند که نشان از بصیرت بالای مردم استان است.

حسینی‌پور با اعلام اینکه داوطلبان در ایام تبلیغات در این ایام مدیریت کنند و اجازه ندهند فضای شیرین ایام تبلیغات با حادثه‌لی تلخ شود، تصریح کرد: البته مجموعه دستگاه‌های نظارتی فعالیت ستادهای انتخاباتی را رصد می‌کنند و درصورت مشاهده هرگونه تخلفی بلافاصله وارد عمل می‌شویم.

وی با تاکید بر اینکه بسیار دقیق فعالیت‌ها را رصد می‌کنیم، خاطرنشان کرد: سیاست موثقی را درنظر گرفتیم تا در فضای تبلیغات اهداف و برنامه‌ها اعلام شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه نباید اجازه دهیم عده‌ای اخلالی در روند تبلیغات انتخابات ایجاد کنند، گفت: نگاه‌مان این است شان مردم بزرگوار و عزیزمان آنگونه است در فضای مناسبی از نامزد خود حمایت کنند ، حماسه حضور مردم ولایت‌مدار استان مازندران را به رخ دنیا بکشانیم و در جمع استان‌های کشور این استان همانند سایر عرصه‌ها پیشگام باشد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳