تاریخ انتشارشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
کد مطلب : ۴۸۴۷۰۰
رئیس شورای وحدت در مازندران با اعلام اینکه رسانه‌ها با اقدامات جهادی، در انتخابات امیدآفرینی کنند گفت: رسانه‌ها با تبیین درست افراد اصلح را به مردم معرفی کنند.
۰
plusresetminus
رسانه‌ها شاخصه‌های انتخاب اصلح را تبیین کنند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، حجت‌الاسلام سیداحمد شفیعی‌مازندرانی ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه و خبرنگاران استان با اشاره به اینکه رسانه‌ها رسالت مهمی در جامعه دارند، اظهار کرد: از چندین ماه گذشته تمام تلاش ما این بود تا با وحدت تمام نیروهای انقلابی مشارکت حداکثری را در انتخابات ۱۱ اسفندماه امسال داشته باشیم.

وی با اعلام اینکه رسانه‌ها با اقدامات جهادی، در انتخابات امیدآفرینی کنند تصریح کرد: رسانه‌ها با تبیین درست و صحیح افراد اصلح را به مردم معرفی کنند.

رئیس شورای وحدت نیروی‌های انقلاب اسلامی در مازندران با تاکید بر مشارکت پرشور در انتخابات تصریح کرد: دشمن از مدت‌ها قبل برای انتخابات برنامه‌ریزی کرده است و باید هوشیار باشیم.

شفیعی‌مازندرانی بر لزوم بصیرت‌افزایی در جامعه تاکید کرد و گفت: باید از جشن و برنامه‌های نیمه‌شعبان برای حضور حداکثری در انتخابات استفاده شود.

وی با اعلام اینکه هدف شورای وحدت کسب موفقیت در انتخابات با مشارکت بالا است، گفت: همه مردم، گروه‌ها و جریان‌های سیاسی برای چهار راهبرد مقام معظم رهبری در انتخابات «سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت» تلاش و اهتمام داشته باشند.

انتهای خبر/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳