مدیر امور شعب بانک سپه مازندران خبر داد:

پرداخت ۳۹۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات در دولت سیزدهم

تاریخ انتشارجمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۴۸۴۲۸۸
مدیر امور شعب بانک سپه مازندران گفت: در دو سال گذشته ۳۹۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف پرداخت شده است.
۰
plusresetminus
پرداخت ۳۹۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات در دولت سیزدهم
دلاور نقدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»؛ از نقش‌آفرینی بانک سپه در طرح هوشمندسازی آرد و نان در تامین کارتخوان ۴ هزار و ۵۰۰ واحد خبازی مازندران خبر داد و گفت: در طی دولت سیزدهم  بالغ بر ۱۵۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات اقتصادی صنعت و کشاورزی پرداخت شده است.

وی از پرداخت ۱۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در ۸ هزار و ۷۰۰ فقره و نیز حدود ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات فرزندآوری در دولت سیزدهم خبر داد.

مدیر امور شعب بانک سپه مازندران، گفت: حدود هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ساخت و خرید مسکن ایثارگران و نزدیک به هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات نوسازی و بهسازی مسکن روستایی طی این مدت پرداخت شده است.

نقدی همچنین از پرداخت نزدیک به ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در ۳ هزار و ۶۰۰ فقره خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان دو نهاد بهزیستی و کمیته امداد در طی دولت سیزدهم خبر داد.

وی با بیان اینکه بیش از هزار میلیارد ریال تسهیلات در حوزه مسئولیت اجتماعی در بخش بهداشت و درمان و آبرسانی روستاها به متقاضیان واجدالشرایط پرداخت شده است؛ گفت: طی این مدت، ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب کارت بانکی نیز به متقاضیان پرداخت شد.

مدیر امور شعب بانک سپه مازندران، در پایان گفت: مجموعا طی دو سال گذشته بالغ بر ۳۹۸ هزار میلیارد ریال  تسهیلات گوناگون پرداخت شده است.

انتهای خبر/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳