مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران اعلام کرد:

اجرای ۳ هزار میلیارد تومان پروژه آبی در مازندران

تاریخ انتشارشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۸
کد مطلب : ۴۸۴۱۲۳
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: ۳ هزار میلیارد تومان پروژه‌ در حدود سه سال گذشته در حوزه زیرساخت و تامین آب کشاورزی و آشامیدنی اجرا شد.
۰
plusresetminus
اجرای ۳ هزار میلیارد تومان پروژه آبی در مازندران
حیدر داوودیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ به تشریح اقدامات زیرساختی و تامین آب کشاورزی و آشامیدنی در دوران پس از انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: احداث ۱۰ سد مخزنی با ظرفیت ۴۴۰ میلیون مترمکعب، احداث ۳۰۰ سد انحرافی و ایستگاه پمپاژ، احداث نخستین سد لاستیکی کشور و نیز فعالیت هشت سد لاستیکی در دوران پس از انقلاب در استان مازندران محقق شده است.

وی به تامین ۷۰ میلیون متر مکعب آب آشامیدنی از سدهای استان اشاره کرد و افزود: احداث و بهره‌برداری از نخستین سد آسفالتی کشور در رامسر نیز یکی دیگر از دستاوردهای پس از انقلاب در استان مازندران است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران از تولید برق در هفت نیروگاه‌ برق‌آبی با ظرفیت هزار و ۵۰ مگاوات تولید خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم اتفاقات خوبی رقم خورده است که افتتاح آبرسانی به شهرهای گروه الف با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی یکی از دستاوردهای مهم در این دولت است.

این مسئول، بهره‌برداری از فاز اول آبرسانی به ۱۴ روستای مازندران با اعتبار هزار میلیارد ریال و تکمیل پروژه آبرسانی ساری با بهره‌برداری ۵۰۰ لیتر طی سال جاری را از دیگر اقدامات دولت سیزدهم در این استان عنوان کرد.

داوودیان، آبرسانی به شهر خرم‌آباد تنکابن با حضور وزیر نیرو با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان، بهره‌برداری از مخزن ۲ هزار مترمکعبی رامسر و همچنین آبرسانی به شهر رامسر را از دیگر اقدامات انجام شده طی سه سال اخیر اعلام کرد.

وی، افتتاح سد لاستیکی سرخرود با اعتبار ۴۰ میلیاردی، مبارزه با خشکسالی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان، تسریع در  پیشرفت تکمیل سد گلورد با اعتبار ۴۰۰ میلیاردی و پیشرفت ۳۰ درصدی احداث سد هراز با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان را نمونه بارز توجه دولت سیزدهم به زیرساخت‌های حوزه آب با تخصیص اعتبارات مطلوب عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران، آغاز پروژه احداث سد سجادرود در دولت سیزدهم و احداث‌ ۲۲ سد انحرافی با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی را از اقدامات ماندگار این دولت، توصیف کرد.

داوودیان، مجموع پروژه‌های اجرا شده مازندران در دولت سیزدهم را ۳ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ۴۸۰ میلیارد تومان پروژه در دهه فجر امسال به بهره‌برداری رسید.

انتهای خبر/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳