تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹
کد مطلب : ۴۸۴۱۰۹
شهردار آستانه‌سرا با اشاره به اینکه ۵ هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت طی ۶ ماه در دو محله این شهر انجام شده خاطرنشان کرد: برای لایروبی نهرها نیاز جدی به ماشین‌آلات داریم.
۰
plusresetminus
اجرای ۵ هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت طی ۶ ماه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، محمد خاکسار شهردار چهارشنبه‌شب در چهاردهمین جلسه شورای اداری این شهرستان اظهارکرد: ۱۵ ماه از تصویب شروع به کار شهرداری گذشته و هم‌اکنون در مراحل پایانی طرح هادی قرار داریم و همچنین قرارداد طرح بازآفرینی شهری نیز منعقد شده و به‌زودی اجرا می‌شود.

وی از نصب پلاک هوشمند کد پستی(QR) در منازل شهر آستانه‌سرا خبر داد و خاطرنشان کرد: با این اتفاق، سومین شهر مازندران هستیم که کد پستی شهر ما هوشمند خواهد شد.

شهردار آستانه‌سرا از نصب تابلوهای ورودی معابر شهری تا ۲۲ بهمن خبر داد و تصریح کرد: اجرای جدول و آبرو ضلع غربی جاده اصلی به‌طول ۲۰۰ متر انجام شده و مابقی نیز درحال انجام است.

خاکسار با بیان اینکه تدوین و تصویب طرح هندسی بلوار و میدان شهر آستانه‌سرا درحال انجام است، یادآورشد: بیش از ۱۵ کیلومتر نهر و همچنین ۳٫۵ کیلومتر رودخانه کیکاوس رود در محدوده سطح شهر آستانه‌سرا وجود دارد که برای لایروبی آن‌ها نیاز جدی به ماشین‌آلات داریم.

وی گفت: در سال گذشته به مساحت پنج هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت و سنگ‌ریزی ۶۰ کوچه در محله شیرمحله و کاردگرمحله انجام شده و در حال حاضر اسناد مناقصه ۹ خیابان برای اجرای زیرسازی و آسفالت بازگشایی شده و نزدیک به هفت هزار متر زیرسازی و آسفالت و کانال‌کشی انجام می‌شود.

شهردار آستانه‌سرا افزود: اجرای بخش عمده فیبرنوری، اصلاح هشت دهنه پل سطح شهر و دو پروژه سطحی و دیواره حفاظتی درحال برگزاری مناقصه است.

خاکسار با بیان اینکه روشنایی معابر به‌صورت مستمر انجام می‌شود تاکید کرد: امیدواریم با پیگیری آقای فرماندار و مسئولان استانی مشکل زباله و دغدغه ماشین‌آلات برطرف شود.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳