تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۲
کد مطلب : ۴۸۴۱۰۸
شهردار فریدونکنار مسئله زباله را از معضلات این شهر عنوان کرد و گفت: اگر بتوانیم این مشکل را حل کنیم می توانیم در هدررفت منابع صرفه‌جویی داشته باشیم.
۰
plusresetminus
هدررفت میلیونی منابع شهرداری برای انتقال زباله
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، علی خان‌بابایی چهارشنبه‌شب در چهاردهمین جلسه شورای اداری فریدونکنار اظهارکرد: یک حفاری در شهرک ایثارگران از سوی آب و فاضلاب استان صورت گرفته و درحالی که شهرداری برای همکاری به آن‌ها اجازه این کار را بدون هیچ فرآیند اداری را داده اما پس از گذشت ۶ ماه هنوز این کار به اتمام نرسیده که همین موجب گلایه زیاد شهروندان فریدونکناری شده که امیدواریم با دستور آقای فرماندار این کار به اتمام برسد.

وی خاطرنشان کرد: پل کچب‌رود تا پایان سال به اتمام خواهد رسید و معابر و روشنایی این مسیر نیز تکمیل می‌شود.

شهردار فریدونکنار تصریح کرد: در تلاش هستیم که خیابان بهشتی نیز تا پایان سال به اتمام برسد.

خان‌بابایی با قدردانی از صبوری مردم محله حمزه کبیری گفت: پروژه اگوگذاری این محله به طول یک کیلومتر درحال انجام است تا مشکلات آب‌گرفتگی این مناطق برطرف شود.

وی یادآورشد: آبرو و آسفالت محله فیروزآباد به طول هزار و ۴۰۰ متر انجام شده و دیواره حفاظتی سوته رود به طول ۴۰۰ متر درحال انجام است.

شهردار فریدونکنار مسئله زباله را از معضلات این شهر عنوان کرد و گفت: درحال حاضر شهرداری برای انتقال زباله مبلغ دو هزار و ۲۰۰ تومان به ازای هر کیلو پرداخت می‌کند که اگر بتوانیم این مشکل را حل کنیم می‌توانیم در هدررفت منابع صرفه‌جویی داشته باشیم.

خان‌بابایی از تغییر وضعیت میدان درنا خبر داد و گفت: در سال آینده میدان درنا تغییر هندسی پیدا خواهد کرد.

به گزارش بلاغ، به‌طور میانگین روزانه ۲۵ تن زباله در فریدونکنار تولید می‌شود که در برخی از روزهای سال این رقم به دو برابر افزایش پیدا می‌کند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳