معاون فرماندار فریدونکنار خبر داد:

پیش‌بینی استقرار ۷۵ صندوق اخذ رای در فریدونکنار

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۲
کد مطلب : ۴۸۳۷۹۴
معاون فرماندار فریدونکنار از پیش‌بینی استقرار ۷۵ صندوق اخذ رای در این شهرستان خبر داد و گفت: رسانه‌ها در حوزه مشارکت حداکثری فعال باشند.
۰
plusresetminus
پیش‌بینی استقرار ۷۵ صندوق اخذ رای در فریدونکنار
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، جابر اسماعیل‌زاده چهارشنبه‌شب در نشست با خبرنگاران درخصوص انتخابات که در سالن اجتماعات فرمانداری فریدونکنار برگزار شد اظهارکرد: از سپاه پاسداران به دلیل پاسخ سخت به جنایات تروریست‌های صهیونیستی و داعشی قدردانی می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اهالی رسانه باید برای تحقق مشارکت در انتخابات که یکی از چهار مولفه اصلی مورد تاکید مقام معظم رهبری است گام بردارند چراکه اصحاب رسانه سلاح سنگینی دارند که می‌توانند در زمینه مشارکت حداکثری بسیار موثر باشند.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار فریدونکنار تصریح کرد: افراد هیئت اجرایی فرمانداری فریدونکنار از جمله افراد باتجربه هستند که چندین دوره سابقه اجرای انتخابات را دارند.

اسماعیل‌زاده با اشاره به اینکه تعداد ۲۸ نفر کاندیدا از حوزه انتخابیه بابلسر فریدونکنار تایید صلاحیت شدند گفت: در انتخابات پیش رو ۷۵ صندوق اخذ رای داریم و سه صندوق در این دوره به صندوق‌های شعب اخذ رای در فریدونکنار اضافه شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳