تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶
کد مطلب : ۴۷۵۰۵۷
وزیر صهیونیست گفت: هرکس یک فلسطینی را بکشد شایسته تقدیر است.
۰
plusresetminus
تروریسم دولتی پشت تریبون رسمی
 

 

وزير امنيت داخلي كابينه نتانياهو در سخناني ماهيت تروريستي رژيم صهيونيستي را بر همگان آشكار كرد. او بار دیگر با اظهاراتی کینه توزانه و نژادپرستی فرمان کشتار فلسطینیان را صادر کرد و گفت: «هرکس یک فلسطینی را به قتل برساند، شایسته تقدیر است.» 
 
 
 
 
سرويس خارجي-
 
فرمان ترور از سوي رژيم ترور به تازگي از تريبون رسمي اعلام شده است. اگرچه سال‌هاست صهيونيست‌ها مسئوليت اقدامات تروريستي خود را برعهده نمي‌گيرند، اما روز گذشته «ایتامار بن‌گویر» وزیر تندرو امنیت داخلي كابينه نتانياهو پرده‌ها را كنار زد تا ثابت كند كه رهبران تل‌آويو خودشان به صورت مستقيم نامه‌هاي قتل و ترور را امضا مي‌كنند و امضاي‌شان پاي هر تروري است. بن‌گوير 47 ساله كه سياهه‌اي از اتهامات بلند بالا در دادگاه‌هاي تل‌آويو به جرم نژادپرستي دارد، یک‌شنبه شب با اظهاراتی کینه‌توزانه و نژادپرستانه فرمان کشتار فلسطینیان را صادر کرد و در جلسه رسمي گفت: «هرکس یک فلسطینی را به قتل برساند، شایسته تقدیر است.» اين سخنان روشن‌ترين نشانه‌اي از آن بود كه رژيم صهيونيستي در واقع يك رژيم تروريست است. اظهارات نژادپرستانه بن‌گوير پس از آن رخ داد که در عملیات ترور دو روز گذشته رژیم صهیونیستی در شهر جنین، سه نفر از فلسطینیان به شهادت رسیدند. 
وزير تروريست
نگاهي به سابقه بن گوير تصوير واضح‌تري از اين وزير تروريست را ارائه مي‌دهد. او در کالج آکادمیک اونو (Ono) در رشته حقوق تحصیل کرده است. کالج اونو يك كالج خصوصی واقع در کریات اونو واقع در شرق تل‌آويو با بیش از 18 هزار دانشجو است و عمده دانشجويان آن شامل دروزی‌ها، بادیه‌نشین‌ها، اتیوپیایی، یهودیان افراطی ارتدوکس و دانشجویان با نیازهای ویژه است. محيط اين كالج فضاي مساعدي براي صهيونيست‌هاي تندرو است و بن گوير نيز پس از پایان تحصیل آن‌چنان تندرو و افراطي شد كه کانون وکلای اسرائیل به وی اجازه شرکت در آزمون وکالت به علت سابقه کیفری و نژادپرستانه‌اش نداد. در عين حال، سابقه‌ افراط‌گرایی «ایتامار بن‌گویر» به سال‌ها قبل، حتی پیش از ورود به دنیای سیاست برمی‌گردد. بن‌گویر تا پیش از ورود رسمی‌اش به سیاست، تصویری از «باروخ گلدشتاین» (تروریست افراطی یهودی‌ای که سال ۱۹۹۴ در مسجدی در شهر الخلیل در کرانه‌ باختری فلسطینیان را به رگبار بست و ۲۹ نفر را به شهادت رساند) را در خانه‌اش آویزان کرده بود. حتی خود جناح راستی‌های رژيم صهيونيستي هم سال‌ها بن‌گویر را یک افراط‌گراي خطرناك می‌دانستند و او را از خود می‌راندند. از اين‌رو او خود يك حزب سياسي با نام حزب «قدرت يهود»‌ تشكيل داد. بن‌گوير در چند سال گذشته پس از بسته شدن پرونده‌هاي قضايي‌اش، سرانجام پروانه وكالت گرفت و به طور خاص وکالت یهودیانی را به عهده می‌گیرد که متهم به افراط‌گرایی هستند.  با اين حال گاردين در گزارشي گفته است كه بن‌گوير  بیش از ۵۰ بار به تحریک خشونت و نفرت‌پراکنی متهم (و یک بار به همین جرائم محکوم) شده و برخي پرونده‌هاي او در دادگاه هنوز مختومه نشده است.
زندان بزرگي به‌نام فلسطين 
رژيم آپارتايد صهيونيستي با وجود وزيران تندرو و تروريستي مانند بن‌گوير كامل مي‌شود. سابقه آپارتايدي مقامات تل‌آويو سال‌هاست در محافل دانشگاهي مورد بحث و بررسي قرار گرفته است. روز گذشته نيز «دانیا ابوالحاج»، كارشناس حقوقي در «مرکز بین‌المللی عدالت برای فلسطینیان» در لندن و دارای مدرک حقوق بین‌الملل از دانشگاه ادینبورگ در گزارشي مفصل ماهيت آپارتايدي صهيونيست‌ها را برملا كرد. اين كارشناس حقوقي در يادداشت خود در وبگاه تحليلي «ميدل ايست آي» گفت كه صهيونيست‌ها چگونه سیستم محرومیت و سرکوب فلسطيني‌ها را شيك و امروزي كرده‌اند تا غربي‌ها از آنها انتقاد نكنند. براساس اين گزارش، صهيونيست‌ها، هويت فلسطيني‌ها را در قالب اهالي قدس، فلسطینی‌ها در کرانه باختری‌اشغالی، ساکنان فلسطینی غزه، شهروندان فلسطینی اسرائیل، پناهندگان و فلسطینی‌های مهاجر و.... از هم دور و مجزا كرده‌اند تا هويت واحد فلسطيني شكل نگيرد. اين گزارش مي‌گويد كه فلسطيني‌ها از نظر حقوق خصوصی و زندگی خانوادگی، آزادی رفت و آمد، توسعه اقتصادی، آموزش و بهره مندی از حقوق فرهنگی در طبقات و گروه‌هاي مختلفي تقسيم بندي شده‌اند و تل‌آويو تلاش دارد تا آنها را از هم جدا نگه دارد. اين كارشناس حقوقي مي‌گويد رهبران رژيم صهيونيستي براي هرگروه از فلسطيني‌ها قواعد مجزا و متفاوتي تدوين كرده‌اند و ميزان سخت گيري‌ها براي هركدام از فلسطيني‌های تحت‌اشغال متفاوت است. اين وضعيت باعث شده تا برخي فلسطيني‌ها در برابر گروه ديگر احساس آزادي عمل بيشتري داشته باشند و در برابر برخي از اقدامات سكوت كنند. نويسنده در اين گزاش نتيجه‌گيري كرده است كه زندان همیشه به معنای سلول يا دیوار و نگهبان نیست، بلكه اين زندان گاه به معنای کل کشوری است که تحت‌اشغال نظامی قرار گرفته است و اين زندان بزرگ امروز فلسطين است.
تلاش آمريكا براي جلوگيري از سقوط تل‌آويو
همزمان با تشديد بحران داخلي و آشفتگي اوضاع در تل‌آويو، آمريكايي‌ها تلاش دارند تا از فروپاشي رژيم صهيونيستي جلوگيري كنند. دو روز پيش نيز، رئیس‌سابق موساد اعتراف كرده بود كه تل‌آويو به پایان راه خود نزدیک شده است. «تامیر باردو»، رئیس‌سابق سازمان اطلاعات خارجی رژیم صهیونیستی موساد تاکید کرد که اسرائیل در حال خود تخریبي و نابودی از درون است و به پایان راه نزدیک شده است. روزنامه عبری زبان «مکور ریشون» به نقل از باردو تاكيد كرد که ما از حدود 4 الی 5 ماه قبل بدون هیچ دلیل و منطقی در میانه یک عملیات ویرانگر (اصلاحات قضایی) گرفتار شده‌ايم. باردو اظهار داشت که پس از انتخابات اخیر ناگهان به سمت تاریکی پیش رفتیم و دولت کنونی در مسیر نابودی خود و اسرائیل قدم برمی‌دارد. با توجه به همين وضعيت نيز، هیئتی از نمایندگان مجلس آمریکا به منظور دیدار و گفت وگو با مقامات رژیم صهیونیستی درباره لایحه جنجالی تغییرات قضایی کابینه این رژیم، به سرزمین‌های‌اشغالی سفر می‌کنند. روزنامه صهیونیستی «معاریو» گزارش داد كه این هیئت متشکل از حدود ۲۴ نفر از نمایندگان مجلس آمریکاست که هفته جاری به سرزمین‌های‌اشغالی سفر خواهند کرد و قرار است با مقامات رژیم صهیونیستی درباره لایحه جنجالی اصلاحات قضایی کابینه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم دیدار و گفت وگو کنند. اگرچه نتانياهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با بلومبرگ اعلام کرده است كه کل طرح اصلاحات قضایی را اجرا نخواهد كرد، اما هنوز نشانه‌اي از پايان بحران داخلي در تل‌آويو ديده نمي‌شود.
باي ذنب قتلت؟
اشغالگران صهيونيست حتي به كودك چهار ساله فلسطينيان هم رحم نمي‌كنند و روز يك‌شنبه یک شهرک‌نشین صهیونیست با خودروی خود، کودک چهارساله فلسطینی را زیر گرفت. این جنایت در منطقه «کیسان» در شرق بیت لحم اتفاق افتاد. دو روز قبل از اين حادثه نيز، شهرک نشین‌های صهیونیست با حمله به شهرک «برقه» در شرق رام الله، «جمال معطان» جوان فلسطینی را به شهادت رسانده بودند. در همین ارتباط نيز، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در بیانیه‌ای بر ضرورت بسیج عمومی و انجام اقدامات لازم و ضروری برای مقابله با شهرک نشینان‌اشغالگر صهیونیست و خنثی کردن طرح‌های جنایتکارانه آنان علیه فلسطینیان تاکید کرد. حماس ضمن تمجید از مبارزان و مجاهدان فلسطینی که از عزت و کرامت ملت فلسطین در برابر صهیونیست‌های جنایتکار دفاع می‌کنند، عموم فلسطینیان را به حمل سلاح برای مقابله با‌اشغالگران صهیونیست و دفاع از خود در برابر آنان فراخواند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

شهدای مدافع حرم بهترین الگو برای جوانان
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱
راهبرد گروه‌های جهادی تحقق شعار سال باشد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
سازماندهی ۱۷۵ گروه جهادی در سوادکوه
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
ناقوس مرگ در «انجیلسی»
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شایسته‌گزینی همچنان در انتظار نوبت
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴