تاریخ انتشارسه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
کد مطلب : ۴۷۱۰۰۹
فرماندار مرکز مازندران گفت: تعهد ثبت اشتغال در مرکز استان در سال جاری برای ۷۸۵۲ نفر و ۲۸ دستگاه اجرایی است.
۰
plusresetminus
تعهد ثبت اشتغال در ساری برای حدود ۸ هزار نفر در سال ۱۴۰۲
به گزارش بلاغ، محمدعلی نوبخت در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ساری، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰ شهید شهرستان ساری و تبریک اعیاد دهه مبارک کرامت گفت: الویت ما باتوجه به شعار سال، حمایت از تولید و ایجاد اشتغال پایدار است و برای رسیدن به اشتغال پایدار نیز با برنامه ریزی اصولی بدنبال توسعه سرمایه گذاری هستیم.

وی در ادامه افزود: ایجاد بسترامنیتِ کارآفرینی،سرمایه‌گذاری، حمایت‌ و تسهیل‌گری در امر تولید و ساده‌سازی دسترسی به مجوزهای اشتغال زایی در دستور کار قرار دارد.

نوبخت با بیان اینکه با بازرسی و راستی آزمایی دقیق، تحقق  تعهدات مصوبات گروه کاری اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ساری انجام گرفته است افزود: میزان سهمیه درنظر گرفته شده برای ایجاد اشتغال در شهرستان ساری در سال گذشته ۹ هزار و ۳۶۸ فرصت شغلی بوده است و تاکنون ۱۰ هزار و ۸۳۰ شغل جدید در سامانه رصد به ثبت رسیده است.

فرماندار مرکز مازندران با اشاره به اینکه تعهد ثبت اشتغال در مرکز استان در سال جاری برای ۷۸۵۲ نفر و ۲۸ دستگاه اجرایی است گفت: دستگاه‌های اجرایی و بانکهای عامل  با همدلی، همراهی و همکاری در جهت توسعه، تعالی و پیشرفت همه جانبه شهرستان ساری گام برمی دارند و با عزم همه جانبه دستگاه‌های اجرایی و با رویکرد جهادی در عمل به وعده‌ها و حل مسائل در این حوزه گام های خوبی برداشته ایم.

نوبخت در ادامه ضمن تقدیر از عملکرد و همراهی بانکهای عامل گفت: از مجموع ۲۶۶۲طرح معرفی شده به بانکها تاکنون به ۲۳۸۳ طرح اعتبار اختصاص داده شد و دیگر طرح ها نیز در نوبت قرار دارند که این موضوع موجب گسترش فرصت‌های شغلی و بهبود کیفیت سرمایه انسانی و در نهایت رونق اشتغال پایدار و امیدآفرینی در جامعه  خواهد شد.

 فرماندار شهرستان ساری در پایان خطر نشان کرد: توسعه بنگاه‌های کوچک و زود بازده اشتغالزایی و سرمایه‌گذاری شهرستان ساری در راستای حمایت از طرح‌های اشتغال‌آفرین در دستور کار قراردارد و مصوبات آن به طور جدی در حال پیگیری است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خون مظلومان غزه روشنگری می‌کند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
جهان اسلام مدیون صادق آل محمد(ص) است
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۵
ثبت‌نام ۱۴ هزار کارجو و کارفرما در سامانه شغل
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۴
مدیران به جایگاه رسانه‌ها توجه کنند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
اندیشه شهید مطهری برای جوانان تبیین شود
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷