تاریخ انتشارجمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۳
کد مطلب : ۴۷۰۷۹۱
در فرازی از وصیت‌نامه شهید «حسین جعفری» آمده است: در تربیت و تقویت بینش توحیدی در تمام ابعاد زندگی‌تان بکوشید که سرچشمه تقوا و فضیلت و ایمان راسخ به خدای تعالی است.
۰
plusresetminus
پیام شهدا| در تربیت و تقویت بینش توحیدی بکوشید
به گزارش بلاغ، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«حسین جعفری» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «بابل» است که در ادامه زندگی‌نامه و وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

«حسین جعفری» فرزند «سالار آقا» چهاردهم شهریور ۱۳۴۶ در بابل به دنیا آمد و در تاریخ ۱۳ تیر ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی قلاویزان (مهران) به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

برادرانم! در این برهه از زمان ما نیز باید به این وظیفه و فریضه اسلامی عمل و به مقابله با کفار و اجانب برویم و امانتی که نزد ماست ادا نماییم.

امت حزب الله و همیشه در صحنه! امام عزیزمان خمینی کبیر، آن اسطوره با فضیلت را تنها نگذارید. شما را به پیروی و اطاعت بی‌چون و چرا از راهش که همانا راه امام زمان (عج) است توصیه می‌کنم. قدر این نعمت الهی را بدانید و همیشه در صحنه حاضر باشید تا به یاری الله و رهبری امام‌مان انقلاب را به سر منزل مقصود برسانیم.

عزیزانم! دعا برای امام و رزمندگان را هرگز فراموش نکنید. از شما می‌خواهم که در نماز‌های جمعه و جماعت و دعای کمیل شرکت کنید و سنگر مسجد را پر کنید.

شما را به تقوی و پرهیزگاری و نیت صالح در هر کاری دعوت می‌کنم. در هر کاری خدا را در نظر داشته باشید و عملی را انجام دهید که باعث رضا و خوشنودی خداوند گردد. با تقویت ایمان، شیطان را از خود برانید و بر نفس خود غالب شوید.

برادر و خواهرم! بعنوان بنده‌ای از بندگان خدا، سفارش می‌کنم در تربیت و تقویت بینش توحیدی در تمام ابعاد زندگی‌تان بکوشید که سرچشمه تقوا و فضیلت و ایمان راسخ به خدای تعالی می‌باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴